Ik ben niet echt van het onderhandelen.......... maar hier MOET je het bijna op doen. Is echt absurd hoe die prijzen in elkaar zitten.
cruesli
Geplaatst: 06-03-12 17:28
Haha ik hou van pingelen Wat ook werkt is op een feestdag gaan (wij hebben op 2de kerstdag een hele dure vloer voor de woonkamer incl leggen en voegsel etc gekocht en een complete badkamer met bad, inloopdouche, 2x toilet, tegels voor vloer en wand, wastafel en kranen en toestanden) gekocht voor €10.000 Die mensen willen ook naar hun kerstdiner, wij hadden geen haast en maar wachten toen ze voor de 20ste x gingen overleggen met hun baas Vorige keuken hebben we gekocht met een EK of WK op een dag dat NL moest voetballen. Hoe dichter die tijd bij kwam, hoe meer haast de keukenboer kreeg et voila, we kregen m voor de prijs die we wilden
Die is zeker schitterend!! (vind alleen het witte blad absoluut niet mooi erbij.... )
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 06-03-12 19:42
Wat een leuk topic is dit zeg! Heb al de 1e 2 topics helemaal door gebladerd (voor foto's gekeken, lezen wordt me iets te veel). Prachtige dingen kom ik hier tegen!!!
Mijn ultieme droom is om over een paar jaar mijn eigen huisje te kunnen bouwen en inrichten, komende zomer verhuis ik naar verweggistan (Zweden). Ik ben zelf heel erg van het landelijke in een modern jasje, de echt typische Zweedse stijl vind ik echt verschrikkelijk (nee IKEA is niet typisch Zweeds ). Dus ik blijf hier fanatiek mee lezen om inspiratie en ideeën op te doen!!
En om te blijven dromen.
dems75
Geplaatst: 06-03-12 19:52
haha Kentaro, die vind ik juist weer echt helemaal te gek gelukkig maar dat smaken verschillen!
Kentaro
Geplaatst: 06-03-12 20:00
Dat is zeker maar goed!!
Nic
Geplaatst: 06-03-12 23:04
TIP trouwens en ook de vraag of iemand hier ervaring mee heeft:
Dat is nu in de aanbieding voor 15 euro bij Karwei. Voor wie de de 'echte' kalkverf zoals painting the past wat te duur is. Ik heb het gekocht voor de slaapkamer.
Ik wil trouwens die tegels van de door mij aangedragen keuken in dit topic... (soort 'kerkdallen') Tóch is het niet duur bij de Makro, misschien dat ik nog tijd heb om er te kijken... Je kan ze ook buiten leggen namelijk. Ik vond het maar wat duur bij de Praxis voor lelijke tuintegels vandaag Misschien is het anders bij een echte tuin-praxis...
Kentaro
Geplaatst: 07-03-12 10:10
Geen ervaring met deze verf. Wij wachten nog even met kopen, anders moeten we alles opslaan
Zitten te twijfelen. Hebben in de uitbouw 5 gaten voor spots laten maken. Nu hebben ze deze in het wit en in het mat zilver. Van de ene kant vind ik de witte mooier, vallen niet op in het plafond, maar aan de andere kant is het misschien juist weer wel leuk als ze opvallen.... Wat zou jullie keuze zijn??
Geen wit iig... Dan heb ik liever een contrasterende kleur, want het wit van het plafond en het wit van de spots zullen vast niet identiek zijn!
dems75
Geplaatst: 07-03-12 10:17
nee...ik zou ook voor zilverkleurig gaan dan....
Kentaro
Geplaatst: 07-03-12 10:19
Een andere kleur hebben ze niet in deze spots, maar zo dacht ik eigenlijk ook wel!
dems75
Geplaatst: 07-03-12 10:20
als wij gaan verbouwen, wil ik ook spots boven de keuken...en ik wil alles met dimmer. sjonge....wat moet je dan lang wachten op het fiat van de bank...pffffffffffffffffffffffff......
Kentaro
Geplaatst: 07-03-12 10:22
mmm, dat wilden wij dus ook...... tot vanmorgen de projectleider van electra kwam dat de spots in de keuken (boven het aanrecht) niet doorgingen.... Er blijkt daar een ventilatiekanaal te lopen
Nou dat is het werk niet..... dat soort details kan je neem ik aan later doornemen als het zo ver is......
Kentaro
Geplaatst: 07-03-12 11:36
Nicolletje, die willen we inderdaad onder het keukenkastje!! Maar we hebben maar 1 hangend kastje. De rest is raam. Ik zit nu te denken aan 2 van de 'staalkabeltjes' met daaraan spotjes!
Rowo, als de aannemer de gaten in het plafond maakt, is het wel belangrijk dat je weet welke spots je wilt!! Zijn echt veel verschillende maten! (beetje banketstaaf als ze 40 mm. boren en je spot is 50 mm. )
Ik volg dit topic even, net een huis gekocht en bijna sleuteloverdracht, dus dan kunnen we aan de slag!
Mocht iemand nog houtenmeubels zoeken, heb een dressoir met bijhorende spiegel, tv meubel, salontafel en eettafel met 4 eetstoelen. Zie ook me advertentie op bokt/mp.
Ik kom even meelezen met jullie. Voor mijn huis heb ik ook een en ander in de planning (behang van de muren, structuurverf erop, meubels whitewashen) dus misschien kan ik hier nog wat inspiratie opdoen en tips krijgen tzt
Jes
Geplaatst: 08-03-12 17:42
Agghh... Zit net op internet te neuzen zie ik dat het huis hiernaast te koop staat. Tuinen grenzen echt aan elkaar.. We kennen de eigenaren niet, zijn engelsen en we hebben ze hier nog niet gezien sinds november, wij dachten lekker rustig, mensen die er maar enkele weken per jaar zijn... Ben nu toch wel gespannen, stel dat het verkocht wordt en er komt een aso gezin in ofzo???
Edit: Ben nogal gesteld op mijn rust en privacy........