Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Airborn schreef:Mja, ik heb licht laminaat op de vloer, muren wit en vanille yoghurt kleur ongeveer (zacht licht geel dus), witte boekenkast, en over 1 van de 2 banken ligt een semi-wit kleed, hihi. En de kozijnen en deuren heb ik gebroken wit geverft. Staat heel mooi allemaal bijelkaarEn niet teveel de kamer in laten staan zegmaar, dus zoveel mogelijk tegen de muur aan.
Heb niet echt goeie fotos, alleen van hoe het was voor we gingen schilderen en tijdens het schilderen. Al het houtwerk (en das veeeeeel in dit huisje) was namelijk heel donker grijs. Werd het huis heel donker van.
qua zeil: kijk ook eens bij de rollen van "restjes" bij de kwantum. Daar liggen nog best grote stukken bij, en ook wel mooi zeil! Ik heb het zeil dat in mn slaapkamer en keuken ligt zo gekocht. Scheelt een boel geld!
Voor laminaat: kijk wat je mooi vind bij woonwinkels, en ga dan naar laminaat outlet. Daar hebben ze vaak VEEL soorten, en ook goed betaalbaar. Heb mijn laminaat uiteindelijk in kampen gekocht bij een outlet. Heel mooi laminaat (prolly niet beste kwaliteit, maar ik woon hier waarschijnlijk maar 3 jaar) en incl ondervloer en btw was ik 8.50 per m2 kwijt. (en bekijk al het laminaat ook in zonlicht!)