HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stoof

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 00:39

oef dat is fijn om te horen, ik dacht al dat apps enkel voor Iphones waren. :') Ik zal me wel moeten aanpassen aan de batterijduur (heb nu een samsung Star die soms wel 2 weken meegaat), maar dat is nu met elke smartphone wel heb ik begrepen.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:22

Klopt inderdaad.. dat is gewoon een nadeel van een smartphone.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:24

Ik heb de HTC Desire Z! Vind hem heel fijn :j
Heet word die niet echt hoor. Als ik m aan de oplader heb liggen en dan iets zwaars doe (whatsapp, wordfeut oid) wordt hij wel wat warm, maar niet extreem.
Batterijduur is ongeveer een dag, 2 dagen. Ik laad hem standaard elke nacht op, maar mijn WiFi, 3G en GPS staan bijna altijd aan. Is met elke smartphone wel ja.

In de Android market staan veel apps hoor! Je hebt wel eens een enkele app die alleen voor iPhone of Android is, maar dat is bijna niet meer zo "tegenwoordig" :P

Mijn foon is 1x voor reparatie geweest, scherm deed een beetje vreemd. Toen had ik een nieuwe gekregen maar dat staat verder wel los van het hele Desire Z verhaal, want dat kwam gewoon omdat ik 'm steeds liet vallen. :P Beetje lomp, maar nu ben ik voorzichtiger ermee :D

Als je nog meer wil weten vraag maar hoor!

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:30

Dank je voor je reactie! Dan ga ik mijn vader eens heel lief aankijken (is namelijk voor mijn verjaardag). :D Mag ik vragen waar en wanneer je die van jou hebt gekocht? Ik las namelijk op de belgische site van de phone house dat hij daar niet meer leverbaar is.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:39

De desire Z is ook niet meer leverbaar :\ Ik heb 'm ook, supertelefoon, maar ze worden helaas niet meer gemaakt.

Wanneer deze telefoon sneuvelt raak ik in een diep dal denk ik...er worden bijna geen telefoons meer gemaakt met een fatsoenlijk qwerty toestenbordje...

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:41

ooh nu dacht ik net de ideale telefoon gevonden te hebben. -O- Wel stom dat ze hem dan nog op de site van HTC promooten. :roll:

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:51

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:15

Ja maar die heeft geen uitschuifbaar toetsenbord, dat is wel een vereiste vind ik. Ik heb tot nu toe een touch gehad en ik vind dat gewoon niet zo fijn om mee te sms'en. Verder ken ik enkel nog de Nokia E7-00 die zo'n toetsenbord heeft, maar die is volgens mij nog duurder.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:34

Ok :) Ja dan is de Z een hele goed optie! Daar kan je 'm nog gewoon bestellen voor zover ik weet.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 01:14

Wat betekent een uitroepteken door je batterij? Boven in het beeldscherm...

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:19

Heeft iemand ervaring met de HTC Desire C?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:22

Thomas schreef:

Nog nooit gezien!

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 01:23

Thomas schreef:

En de batterij grijs? Tijd voor een nieuwe vrees ik dan... Heb het 2 weken geleden zelf voor gehad.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:25

Hmmm toen ik hem weer opstartte deed ie het weer goed, nu ook nog gewoon... Eigenlijk beter als eerst nog.

Cassia waarom moet ik een nieuwe dan? Wilde joune niks meer doen ofzo?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:56

xJess schreef:
Heeft iemand ervaring met de HTC Desire C?

Ben ik ook benieuwd naar!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:52

Ik heb een vraagje.

Weet iemand of je met de HTC ook woorden uit je spellcheck kunt verwijderen? Er staan een aantal woorden in die ik er per ongeluk in heb gezet of die ik nóóit gebruik, die ik er graag uit wil gooien zodat hij daar niet op corrigeert. Wie helpt me? :Y)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:54

Menu - Taal en Toetsenbord - Touch Input - tekst invoer
Dacht ik. Even uit m'n hoofd

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 08:48

Zoiets in ieder geval!
Bij mij is het menu-instellingen- taal en toetsenbord - touch input - gebruikerswoordenboek

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 09:38

Thomas schreef:
Hmmm toen ik hem weer opstartte deed ie het weer goed, nu ook nog gewoon... Eigenlijk beter als eerst nog.

Cassia waarom moet ik een nieuwe dan? Wilde joune niks meer doen ofzo?

Ja, dat had ik ook, als ik hem effe opnieuw opstartte ofzo dan ging ie weer effe maar uiteindelijk kreeg ik altijd terug dat grijze batterijtje met uitroepteken door en viel ie vanzelf uit enzo.. De batterij is dan gewoon versleten (en daar zit maar 6 maanden garantie op).

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:49

Hoi! Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Mijn abonnement loopt af en ik wil graag een smartphone. Ik vind HTC's mooi en een vriendin heeft er eentje en zij zegt dat hij ook wel handig is.

Welke HTC's (van dit moment, dus geen oude modellen, want dan ben ik bang dat die over 2 jaar heel sloom zijn ofzo :P) zijn het beste, en waarom zijn HTC's beter dan andere telefoons (Samsung bijvoorbeeld).

alvast bedankt :D

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 23:12

In welke prijsklasse zoek je? Ik had eerst de HTC Desire Z op het oog maar ik ben toen toch voor een HTC One S gegaan. Ik heb mijn HTC nu 2 weken en vind hem geweldig! Het touchscreen vind ik beter werken dan die van de Iphone (bij een bericht typen) en het grotere scherm vind ik ook een pluspunt. Hiervoor had ik een Samsung Star, maar dat kun je niet echt vergelijken denk ik (lijkt wel prehistorisch nu := ). De batterij heeft een goede levensduur voor een smartphone (die van mij heb ik sinds ik hem heb 2 keer opgeladen, dus ging ongeveer 1 week mee, maar ik ben ook geen intensieve gebruiker). Ik vond de One S net wat handiger van formaat dan de One X, ik heb nogal kleine handen en deze is net iets smaller, dus ligt fijner in de hand. De One V vond ik zelf een beetje lelijk, dus die heb ik ook niet echt bekeken. Ik heb geen Samsung genomen, voornamelijk omdat ik al eens een samsung gehad had en eens iets anders wilde. Ook vind ik het fijn dat niet iedereen dezelfde telefoon heeft als ik (wat ook de reden is dat ik niet voor een Iphone gekozen heb). 8-)

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 09:17

Thanks!

Ik ga er een abonnement bij nemen, maar ik zoek een abo van 100 min / 100 sms / 500 MB (ongeveer). Ik heb er nu eentje gevonden voor 20 euro per maand, 24 maanden lang, waarbij het toestel gratis is. Zij hebben de HTC Desire C en de One V.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 09:59

Zo, das geen gekke (voor mij persoonlijk ook niet), welke provider is dat?

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:51

Persoonlijk zou ik dan gaan voor de One V, die is nieuwer en heeft een groter touch screen (wat het typen wel makkelijker maakt). Welk abbo is dat? :)

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:20

Heb ik net vol lof over HTC zitten typen, dan loop ik zelf tegen een probleem aan. >;)

Ik wil dus mijn HTC one S aansluiten op mijn computer (mac), daarvoor moet je dus blijkbaar een programma downloaden (HTC sync manager), maar ik vind nergens een versie die voor mac werkt. Op de website van HTC staat dat dat programma zou moeten werken voor mac, maar bij mij opent het enkel in zo'n klein scherm met rare tekens. Wie heeft de oplossing? :D