Ik zal me wel moeten aanpassen aan de batterijduur (heb nu een samsung Star die soms wel 2 weken meegaat), maar dat is nu met elke smartphone wel heb ik begrepen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal me wel moeten aanpassen aan de batterijduur (heb nu een samsung Star die soms wel 2 weken meegaat), maar dat is nu met elke smartphone wel heb ik begrepen.

Beetje lomp, maar nu ben ik voorzichtiger ermee 
Mag ik vragen waar en wanneer je die van jou hebt gekocht? Ik las namelijk op de belgische site van de phone house dat hij daar niet meer leverbaar is.
Ik heb 'm ook, supertelefoon, maar ze worden helaas niet meer gemaakt.
Wel stom dat ze hem dan nog op de site van HTC promooten.

Ja dan is de Z een hele goed optie! Daar kan je 'm nog gewoon bestellen voor zover ik weet.
Thomas schreef:Hmmm toen ik hem weer opstartte deed ie het weer goed, nu ook nog gewoon... Eigenlijk beter als eerst nog.
Cassia waarom moet ik een nieuwe dan? Wilde joune niks meer doen ofzo?
) zijn het beste, en waarom zijn HTC's beter dan andere telefoons (Samsung bijvoorbeeld).
). De batterij heeft een goede levensduur voor een smartphone (die van mij heb ik sinds ik hem heb 2 keer opgeladen, dus ging ongeveer 1 week mee, maar ik ben ook geen intensieve gebruiker). Ik vond de One S net wat handiger van formaat dan de One X, ik heb nogal kleine handen en deze is net iets smaller, dus ligt fijner in de hand. De One V vond ik zelf een beetje lelijk, dus die heb ik ook niet echt bekeken. Ik heb geen Samsung genomen, voornamelijk omdat ik al eens een samsung gehad had en eens iets anders wilde. Ook vind ik het fijn dat niet iedereen dezelfde telefoon heeft als ik (wat ook de reden is dat ik niet voor een Iphone gekozen heb).