Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juud87 schreef:Diana_Mabel schreef:jammer dat er geen in Houten zit, er zit een filliaal in nieuwegein dat ik weet maar dat is weer zo'n onderneming. Misschien morgen even, moet toch mijn zoontje inschrijven voor zwemles.
Volgens mij heb ik wel eens Houten langsgekregen tijdens het inpakken..
Heb ik weer onthouden omdat familie van mij in Schalkwijk woont en wij dus met de trein langs Houten kwamen (klopt toch? Of ben ik nu dom bezig..)
caj2008 schreef:yvonnedv schreef:Ik heb van de week twee van die opgerolde sport handoeken gekocht, lijken me wel handig voor mee op wedstrijd. De laatste wedstrijd waren we aardig natgeregend.
ik zal hem eerst wel even wassen voor dat je het mee neemt net zoals nieuwe handdoeken theedoeken etc houd het vocht niet goed vast
liesJ schreef:even een vraagje, las iets over haargroeilotion...
werkt dat nou echt? gaat je haar er niet van uitvallen door een bepaalde stof....
zou ideaal wezen wil namelijk lang haar in maart hebben ( zus trouwt) en heb nog maar net over schouder)
boooo schreef:
Roxx schreef:Ben vandaag ook even weer geweest. Ze hadden fitness/loopkleding, met name de broeken zitten wel fijn. Heb gelijk ook maar even een voorraadje Toblerone meegenomen. Hihihi, mooie combinatie bij de kassa!
Gowlan schreef:Roxx schreef:Ben vandaag ook even weer geweest. Ze hadden fitness/loopkleding, met name de broeken zitten wel fijn. Heb gelijk ook maar even een voorraadje Toblerone meegenomen. Hihihi, mooie combinatie bij de kassa!
haha idd mooie combi, en wat voor broeken zijn het als ik vragen mag?
Zoek namelijk nog een broek om buiten hard te lopen
yvonnedv schreef:Ik heb van de week twee van die opgerolde sport handoeken gekocht, lijken me wel handig voor mee op wedstrijd. De laatste wedstrijd waren we aardig natgeregend.
sjaslique schreef:De hardloopbroek is 3 kwart lang en heeft op de billen een zakje met rits. Ik vind hem persoonlijk heel fijn zitten.
HubbaBubba schreef:yvonnedv schreef:Ik heb van de week twee van die opgerolde sport handoeken gekocht, lijken me wel handig voor mee op wedstrijd. De laatste wedstrijd waren we aardig natgeregend.
Ben ik nou de enige die denkt![]()
ga je serieus met een handdoek op je hoofd rondlopen op een wedstrijdterrein??
Ga je dan ook naar de prijsuitreiking met die handdoek op je hoofd
Erna_ schreef:Ik denk dat ze zich er alleen mee droog wrijft