[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Venix

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 15:31

Ik kan geen Itunes meer downloaden. Ineens van de ene op andere dag kreeg ik een foutmelding dat Itunes niet meer kon werken en sindsdien krijg ik geen Itunes meer op mijn laptop. Heb het al een paar x verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het lukt echt niet meer. Iemand enig idee wat te doen nu? -O-

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 15:37

Misschien handig met wat meer info. Welk besturingssysteem, welke error code? Als je daar op googlet kom je al een heel eind. Met alleen "can't install itunes" kom ik o.a. op dit: https://discussions.apple.com/thread/3078605
Oftewel: gewoon eens googlen! Daar kom je een heel eind mee :)

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 15:39

Polivy schreef:
Misschien handig met wat meer info. Welk besturingssysteem, welke error code? Als je daar op googlet kom je al een heel eind. Met alleen "can't install itunes" kom ik o.a. op dit: https://discussions.apple.com/thread/3078605
Oftewel: gewoon eens googlen! Daar kom je een heel eind mee :)

Ik heb allang gegoogled, nagevraagt en alles, anders zou ik mn vraag niet hier posten. ;) Ik zal wel een printscreen maken oke.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Venix op 31-05-11 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 15:42

weet iemand hoe je de naam van een liedje kunt veranderen in itunes? want als ik dat doe bij het mp3 bestand werkt dat alsnog niet... (en dan in itunes plaats)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 15:50

Gewoon in iTunes op het liedje langzaam twee keer klikken of met rechter muisknop en dan iets van naam wijzigen o.i.d. denk ik.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 23:02

Ik weet het niet meer. :) haha. Ipad 2 WIFI + 3G of Ipad 2 WIFI?

Wat heb je nu echt, in de praktijk, aan 3G op de Ipad?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 23:15

Internetverbinding op plekken waar je geen wifi hebt. Oftewel: bedenk eens in hoeverre je 'm op plekken gebruikt waar geen wifi verbinding tot je beschikking is en of je het daar ook echt nodig hebt.

Ik heb een iPad Wifi, want het meeste gebruik ik 'm op school en thuis. Die twee uurtjes onderweg per dag vind ik niet een ramp om zonder internet te moeten. Ook weleens lekker.

Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 13:12

Nou, ik heb mijn iphone 4 sinds gister. :D
Iemand die nog applicaties weet die ik er écht op moet hebben? :))

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 13:28

weet iemand ook of je een extra album kunt maken voor de foto's? Er staat bij mij 1, en ik zou er graag een paar bij willen.... moet dat via Itunes? Ik heb een Iphone 3gs.

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 17:32

Ik heb net een nieuwe macbook en wil mijn iphone daar dan ook graag op installeren :') Hij is al gesynchroniseerd op onze mac (mini), maar ik kan hem wel op mijn macbook synchroniseren. Alleen, gaan dan al mijn gegevens van mijn iphone af? Dat wil ik namelijk niet :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 11:17

Sanneee_ schreef:

Hyves, Facebook, Buienradar, NS, 92920v, NAVIGON, Nu.nl, Shazam (om liedjes te vinden), belstatus (voor T-mobile), Papijump.
Dat zijn mijn favorieten ;)

eilleen333 schreef:
Heeft iemand ervaringen met liedjes als ringtone instellen op de Iphone4?

Ik heb google geraadpleegd, en alle stappen succesvol voltooid. Alleen krijg ik het niet voor elkaar de extentie van het bestand om te zetten naar .m4r, wat nodig schijnt te zijn. Als ik het gewoon bij de naam van het bestand erbij zet, en dat bestand dan in Itunes zet, staat ie er wel bij, maar niet als beltoon. Ik kan het hele kopje beltonen niet vinden in Itunes.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Ik had een app gedownload (ringtone creator dacht ik) en daar kan ik de ringtone wel maken, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik daarna moet doen, omdat ik hem nog steeds niet als ringtone kan instellen zo...

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 11:55

Jeeeetje, ik heb echt gezeik met Itunes de laatste tijd zeg. Nu is het me eindelijk gelukt hem weer te downloaden en nu wil hij mn Ipod niet pakken als ik die verbind. Dus kan ik er alsnog niks nieuws opzetten?

Weet iemand dit op te lossen toevallig?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:09

Venix: iTunes is bucht :(
Heb het ook.
Bij mij helpt het van hem eens 'anders' aan te koppelen:
Ipv eerst kabel in iPod en dan pc, kabel eerst in pc en dan iPod.
En héél véél keren opnieuw proberen :j

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:20

Optiwolk schreef:
Venix: iTunes is bucht :(
Heb het ook.
Bij mij helpt het van hem eens 'anders' aan te koppelen:
Ipv eerst kabel in iPod en dan pc, kabel eerst in pc en dan iPod.
En héél véél keren opnieuw proberen :j

Ik heb het al 1000 keren geprobeerd. Itunes al een paar keer opnieuw geinstalleerd. Meerdere helpdesks gevraagd. Heel google afgezocht maar het lukt me echt niet.. -O-

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:25

Oh -O-

Dan weet ik het ook niet meer ... tenzij ... en je iPod aansluiten bij een andere iTunes en je iPod Herstellen?

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:35

Optiwolk schreef:
Oh -O-

Dan weet ik het ook niet meer ... tenzij ... en je iPod aansluiten bij een andere iTunes en je iPod Herstellen?

Ik ben hem nu indd aan het aansluiten op de vaste pc hier in huis en dan pleur ik alles er wel af, misschien dat het helpt :)?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:16

Ik hoop het!
Vind de producte va Apple superingenieus enz, maar vaak overpriced en niet zo foutvrij als je niet compleet voor Apple gaat.

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:22

Weet iemand of je moviemaker filmpjes op de iPod touch 4 kan zetten? En zo ja, hoe??

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:54

Uh, als ze een extensie hebben die de iPod kan afspelen, vermoed ik van wel!
De basis WMM-extensie wss niet, maar als je publiceert op je computer kan je je filmpje een .avi extentie geven, en aangezien dat zowat de standaard extentie is voor een videobestand, zal iPod dat wel kunnen spelen ;)

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:10

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:59

Faelivrin schreef:
Ik weet het niet meer. :) haha. Ipad 2 WIFI + 3G of Ipad 2 WIFI?

Wat heb je nu echt, in de praktijk, aan 3G op de Ipad?

Gekozen voor Wifi+3g!

En ben er nu al blij mee, met mijn keuze. Vind het ideaal. Je zit toch vaker buiten bereik van WIFI op internet! :j

Iemand een idee hoe het komt dat ik mijn mail niet juist kan lezen op de iPad? Hij geeft aan wanneer ik een bericht wil verwijderen 'kan bericht niet verplaatsen naar prullenmand' maar hij zegt niet waarom. Tevens verwijderd mijn server automatisch de berichten als ik ze van mijn computer verwijder. Hoe zorg ik er voor dat berichten die ik lees maar niet weg gooi wel op de iPad blijven staan? Dit i.v.m. eventueel dingen opzoeken onderweg in mijn mail. :) Dit zal vast met rechten e.d. te maken hebben op mijn server (mail loopt via mijn website) maar ik kan de link ff niet leggen.

Sanneee_ schreef:

Waar ik veel mee doe is in ieder geval Whatsapp :+ verder ben ik fan van Mahjong, en wat ook leuk is is Funda, maar dat is natuurlijk alleen als je op zoek bent naar een huis. Verder is er het beroemde spelletje Angry Birds welke toch ook wel heul leuk is. :)

JuliaaahX schreef:
Ik heb net een nieuwe macbook en wil mijn iphone daar dan ook graag op installeren :') Hij is al gesynchroniseerd op onze mac (mini), maar ik kan hem wel op mijn macbook synchroniseren. Alleen, gaan dan al mijn gegevens van mijn iphone af? Dat wil ik namelijk niet :')

Synchroniseren betekend 2 apparaten gelijk met elkaar maken, het kan dus nooit zo zijn dat er dingen van je telefoon verdwijnen. :)

langua schreef:
weet iemand ook of je een extra album kunt maken voor de foto's? Er staat bij mij 1, en ik zou er graag een paar bij willen.... moet dat via Itunes? Ik heb een Iphone 3gs.

In Itunes kun je mappen uploaden, volgens mij moet je die wel eerst zelf samenstellen op je laptop/pc, en dan in zijn geheel uploaden op je iPhone.. :)

RM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 19:03

Ik heb hier een Ipod Nano thuis liggen geloof ik, die doet het alleen niet meer. In de Istore zeggen ze dat de harde schijf kapot is.
Heeft iemand er ervaring mee om de harde schijf te (laten) vervangen van de Ipod Nano?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 20:47

is volgens mij duurder dan een nieuwe kopen :j

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:33

even gekke vraag over de iPod touch,
ik heb namelijk iPod Touch G2, maar die heb ik vandaag dus op de grond laten vallen, heel m'n scherm aan diggelen, en m'n koptelefoon unit is ook niet meer wat het geweest is.
nu mag ik dus een nieuwe kopen van m'n ouders, maar weet iemand toevallig wanneer G5 uitkomt? of is daar nog geen release datum voor?

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:29

Hier ook een vraagje. Heb een Iphone 3gs met whatsapp. Heb emoji gedownload voor smileys bij mijn berichten alleen heb ik geen idee hoe ik die smileys nu in whatsapp krijg. Als ik de codes typ die bij de smileys staan krijg ik de code te zien in plaats van de smiley. Iemand n een idee hoe dit werkt?