Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Misschien handig met wat meer info. Welk besturingssysteem, welke error code? Als je daar op googlet kom je al een heel eind. Met alleen "can't install itunes" kom ik o.a. op dit: https://discussions.apple.com/thread/3078605
Oftewel: gewoon eens googlen! Daar kom je een heel eind mee
Sanneee_ schreef:Nou, ik heb mijn iphone 4 sinds gister.
Iemand die nog applicaties weet die ik er écht op moet hebben?
eilleen333 schreef:Heeft iemand ervaringen met liedjes als ringtone instellen op de Iphone4?
Ik heb google geraadpleegd, en alle stappen succesvol voltooid. Alleen krijg ik het niet voor elkaar de extentie van het bestand om te zetten naar .m4r, wat nodig schijnt te zijn. Als ik het gewoon bij de naam van het bestand erbij zet, en dat bestand dan in Itunes zet, staat ie er wel bij, maar niet als beltoon. Ik kan het hele kopje beltonen niet vinden in Itunes.
Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Ik had een app gedownload (ringtone creator dacht ik) en daar kan ik de ringtone wel maken, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik daarna moet doen, omdat ik hem nog steeds niet als ringtone kan instellen zo...
Optiwolk schreef:Venix: iTunes is bucht
Heb het ook.
Bij mij helpt het van hem eens 'anders' aan te koppelen:
Ipv eerst kabel in iPod en dan pc, kabel eerst in pc en dan iPod.
En héél véél keren opnieuw proberen
Faelivrin schreef:Ik weet het niet meer.haha. Ipad 2 WIFI + 3G of Ipad 2 WIFI?
Wat heb je nu echt, in de praktijk, aan 3G op de Ipad?
Sanneee_ schreef:Nou, ik heb mijn iphone 4 sinds gister.
Iemand die nog applicaties weet die ik er écht op moet hebben?
JuliaaahX schreef:Ik heb net een nieuwe macbook en wil mijn iphone daar dan ook graag op installerenHij is al gesynchroniseerd op onze mac (mini), maar ik kan hem wel op mijn macbook synchroniseren. Alleen, gaan dan al mijn gegevens van mijn iphone af? Dat wil ik namelijk niet
langua schreef:weet iemand ook of je een extra album kunt maken voor de foto's? Er staat bij mij 1, en ik zou er graag een paar bij willen.... moet dat via Itunes? Ik heb een Iphone 3gs.