Heei, Ik heb een vraagje, ik moest van mijn computer iTunes opnieuw installeren omdat er wat misten, braaf gedaan, maar nu wil mijn ipod geen contact meer maken met mijn pc? Weet iemand wat er aan de hand is?
dat had ik ook, ik weet niet precies meer wat we gedaan hebben, maar volgens mij hebben we itunes opnieuw gedowload. dus de itunes die je nu hebt verwijderen.
MandyR_
Geplaatst: 01-03-11 17:41
Ik heb hem dus er opnieuw opgedaan, omdat ie dat zo lief vroeg aan mij iedere ochtend Dus ik braaf alles opnieuw geïnstalleerd enz, maar het werkt niet
Me snoertje is trouwens ook naar de hemel, kan het ook daar door komen?
EDIT; computer opnieuw opgestart en een ander snoertje gepakt en nu pakt ie hem wel
Ik had nog een vraagje. Als het goed is ga ik morgen een iPod touch kopen, kan ik nu alvast iTunes downloaden en muziek erop zetten? Of moet ik daarvoor echt de iPod al hebben?
Je kan alwel iTunes downloaden en je muziek daarinzetten.
Als jij je nieuwe iPod aansluit synchroniseert hij de muziek en wordt deze overgezet op je nieuwe iPod.
Anoniem
Geplaatst: 06-03-11 15:49
. Bij de eerste keer aansluiten kun je geloof ik ook kiezen voor 'handmatig beheren' - dan moet je zelf even de nummers/lijsten/albums naar je iPod slepen. Het voordeel daarvan vind ik dat je ook films en muziek van andere computers af kunt halen zonder dat je eigen iTunes dat er meteen weer af gooit. Althans, zoiets zei mijn broer. Of dat ook echt klopt moet je aan mensen vragen die wat minder digibeet zijn dan ik
Ik heb een iPod maar nu wil ik hem 'registeren', maar nu staat er 'Verstrek betaalinformatie', en dan kun je kiezen uit Visa, Mastercard, nog iets en Clickandbuy. Welke moet ik kiezen en wat houd het in?
nou, ik wil op het internet met mijn ipod, maar dan moet je dus een wachtwoord hebben. En laat ik nu wel weten wat die van school is (dat je op school erop kunt), maar van thuis dus niet
Renzzi
Geplaatst: 07-03-11 20:20
Mijn vader zat in Duitsland, had hem maar een smsje gedaan. Hij wist niet dat ik een iPod had gekocht. Dus hij zag mijn iPod en zei: Oooh vandaar dat je het wachtwoord nodig had
Maar bij sommige staat het wachtwoord onder het internet apparaatje zelf...
Weet iemand trouwens waar je nog leuke hoesjes kunt kopen die niet al te duur zijn? Vanmiddag bij de BCC waren ze er pas vanaf een euro of 17, vind dat wel behoorlijk duur voor een hoesje
Renzzi
Geplaatst: 07-03-11 20:48
Tja, wil je echt een hoesje, softcase of hardcase. Maar je kan nog op Marktplaats kijken, is het een stukkie goedkoper. En heb je al een screensaver? Is wel heel handig! Want je krijgt geen krassen op de beeldscherm! Is een stuk fijner
Ah, die ziet er wel goed uit. Prijs valt ook nog mee
Destination
Geplaatst: 07-03-11 20:57
_Judith schreef:
Touch
Weet iemand trouwens waar je nog leuke hoesjes kunt kopen die niet al te duur zijn? Vanmiddag bij de BCC waren ze er pas vanaf een euro of 17, vind dat wel behoorlijk duur voor een hoesje
Ik heb hem ook, mijn vader besteld 1 keer in de zoveel tijd heel veel, dan valt de verzendkosten wel mee. En ze zijn 100% zeker van een extreem goede kwaliteit. Maar je kan ze ook voor 2 a 3 euro op marktplaats krijgen, tja.. hoe de kwaliteit is, geen idee!