Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
elkee schreef:Liezel1 schreef:hmmzzz, dat is goed balen....
Heb je ook gevraagd waaróp het is afgekeurd?
Als het echt zo'n chique wijk is, denk ik dat de buurt allang blij is dat die hoerentent weg is.... Die gaan dan niet moeilijk doen over een schuurtje.
Bouwtechnisch is het niet in orde geloof ik, te zware materialen oid. Ik kan het je niet vertellen, ik hoor het vanavond precies van mijn vader (die heeft ze aan de telefoon gehad).
De buurt zit er ook niet mee, we zijn ook meteen meningen gaan vragen en iedereen vond het prima. Alle huizen liggen ver van elkaar af met meters hoge afscheiding. We zien elkaar nooit dus daar ligt het niet aan, het is puur de gemeente die nu erg moeilijk doet (geld vangers)
elkee schreef:Wat bedoel je met bouwblok? Nee onze grond is niet agrarisch. En we hebben wel toestemming op die plek (waar eigenlijk de stal zou komen) iets te bouwen
Nikka schreef:Tja sommige gemeentes doen heel moeilijk. Ik zou ook kijken of je het plan zou kunnen aanpassen en opnieuw indienen. Vaak kan de gemeente je wel vertellen wat ze willen zien.
Pas trouwens op met de paddock, een omheining >1 meter is vergunningsplichtig. Ook de aanleg van een bodem kan een vergunning nodig hebben.
Cassidy schreef:Fijn dat het toch opgelost is.
Hou je wel rekening met eventueel extra gewicht van sneeuw op het dak? Ik hoor namelijk dat er soms te licht wordt gebouwd en stallen en hallen instorten als er wel een keer een pak sneeuw valt...