Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Venix

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:53

Hee.

Ik heb 'm ook, en ik vind 'm geweldig! Heb de roze genomen, die vond ik zó leuk!

Ik heb nergens problemen mee gehad op de telefoon zelf.
Ik ben alleen al een tijdje aan het ruziemaken met het aansluiten op mn pc. Dat rotding wil mn telefoon maar niet vinden. Dan heb ik m aangesloten via usb enzo. En dan zegt new pc studio dat er niks is aangesloten of dat een of ander vaag stuurprogramma niet werkt?

Kan iemand me daarmee helpen? :o Want ik wil toch eigenlijk wel eens een keer mn 'zelf aan elkaar geplakte achtergrond die wel past' op mn telefoon zetten.. :)

XX

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:12

Met de Java games wil het nog niet echt vlotten, aangezien ik geen verbinding met internet kan maken (expres uitgezet via mijn provider).

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:20

Weet iemand hier toevallig hoe/of je ervoor kunt zorgen dat je wel filmpjes kan afspelen die je van iemand anders via Bluetooth hebt ontvangen? Ze zijn namelijk .avi en geeft een foutmelding als ik ze wil openen, dat ie dat niet ondersteunt. :\

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:44

Appelflapje schreef:
Weet iemand hier toevallig hoe/of je ervoor kunt zorgen dat je wel filmpjes kan afspelen die je van iemand anders via Bluetooth hebt ontvangen? Ze zijn namelijk .avi en geeft een foutmelding als ik ze wil openen, dat ie dat niet ondersteunt. :\

Dat klopt, de Samsung Star ondersteunt geen .avi bestanden. Wel .mp4 bestanden, dezelfde voor bijvoorbeeld je iPod of iPhone. Op internet zijn er zat programma's die .avi bestanden omzetten naar .mp4 bestanden. Let er dan wel op dat de resolutie max 320x240 en de bitrate max. 768kbps. Een programma wat ik gebruik is Jodix iPod Free Video Converter. Werkt echt heel simpel en kun je deze dingen instellen :)

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:01

Wij zijn allemaal heel erg blij met x_spekkie_x :j :j

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:59

Dankje! Ik zal het vanavond eens proberen. :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:10

weet iemand ook misschien of je het melodietje als je een sms krijgt kan veranderen ? :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:15

Joycebunny schreef:
weet iemand ook misschien of je het melodietje als je een sms krijgt kan veranderen ? :)

Menu -> Instellingen -> Telefoonprofielen -> dan de >> pijltjes bij je telefoonprofiel naar keuze. Dan klik je rechtsboven op het pijltje naar beneden waar je kunt kiezen uit "Inkomende oproepen", "nieuwe berichten" en "telefoongeluiden". Daar kies je uit "nieuwe berichten". Bij "berichttoon" kun je het geluid wijzigen wat je telefoon afspeelt als je gesmst wordt. Klik dan op "geluiden" rechtsonder en selecteer een melodie van je geheugenkaart. Klik dan op "voeg toe" en "opslaan". Tadaaa :)

Let wel: hij speelt de hele melodie af! Als je dus een liedje hebt van twee minuten, hoor je dat dus twee minuten lang als je een smsje krijgt, tenzij je hem eerder wegklikt :D Met een programma als "Audacity" kun je in muziekbestanden knippen, waardoor je bijvoorbeeld een paar seconden uit een liedje kunt knippen en deze kan gebruiken :)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 21:20

Ik zit erover na te denken om hem te kopen want vriendinlief heeft hem en ik vind hem helemaal geweldig. Alleen nog even wachten tot hij wat goedkoper wordt O:)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 21:22

Even een stomme vraag. Als ik bij de stille stand bij telefoongeluiden de tril intensiteit op 0 zet trilt hij nogsteeds heel zacht elke keer dat ik het beeld aanraak. (heel zacht hoor, mn moeder voelt het niet :') maar wel irritant)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:09

Sodeletuut schreef:
Even een stomme vraag. Als ik bij de stille stand bij telefoongeluiden de tril intensiteit op 0 zet trilt hij nogsteeds heel zacht elke keer dat ik het beeld aanraak. (heel zacht hoor, mn moeder voelt het niet :') maar wel irritant)

Menu -> Instellingen -> Telefoonprofielen -> dan de >> pijltjes bij profiel Stil ->
1. type belsignaal op Trillen zetten
2. naar beneden scrollen waar je "intensiteit trilsignaal" kunt aanpassen.

Zo kun je in het profiel Stil toch nog een trilsignaal hebben wanneer je gebeld wordt. Of het trilsignaal op 0 zetten.

Wil je geen trilsignaal als je je toetsen gebruikt, dan ga je eerst naar je gewone scherm. Druk dan op je volumetoets aan de zijkant van je scherm. Stel dan trillen in op 0. Verander pas nu je profiel van Normaal naar Stil, want in Profiel stil kun je dit niet aanpassen (bij mij geeft hij een "aflsuiten stille stand" waarschuwing). :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:13

Dankje Spekkie. Het is alleen nog niet weg. :o

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:35

Sodeletuut schreef:
Dankje Spekkie. Het is alleen nog niet weg. :o

Vreemd, want ik voel hem in deze instellingen echt niet trillen! :o

Mijn instellingen bij het profiel stil:
Inkomende oproepen
Type belsignaal: dempen
Trillen belsignaal: trillen 1
Intensiteit trilsignaal: 0
Automatisch antwoorden: uit

Nieuwe berichten
Berichtsignaal: dempen
Herhaling berichtsignaal: eenmalig
Berichtsignaal op trillen: trillen 1

Telefoongeluiden
Signaal bij inschakelen: dempen
Signaal bij uitschakelen: dempen

Misschien kun je daar iets mee?

Dit is natuurlijk als aanvulling op:
Citaat:
Wil je geen trilsignaal als je je toetsen gebruikt, dan ga je eerst naar je gewone scherm. Druk dan op je volumetoets aan de zijkant van je scherm. Stel dan trillen in op 0. Verander pas nu je profiel van Normaal naar Stil, want in Profiel stil kun je dit niet aanpassen (bij mij geeft hij een "aflsuiten stille stand" waarschuwing). :)

Luanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:56

@ spekkie; Hij trilde bij mij ook niet meer.. Ik weet niet hoe ik het had.. Maar nu heb ik het zo gedaan;

Type belsignaal: trillen

Ik heb alleen bij bellen trilsignaal uit gezet.. Wat houd die trilsignaal in? :')

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:28

Luanaa schreef:
@ spekkie; Hij trilde bij mij ook niet meer.. Ik weet niet hoe ik het had.. Maar nu heb ik het zo gedaan;

Ik heb alleen bij bellen trilsignaal uit gezet.. Wat houd die trilsignaal in? :')

Type belsignaal: hoe wil jij dat je telefoon over gaat als iemand belt. Dit kan dus zijn melodie (een liedje) en/of trillen (een trilsignaal).
Trillen belsignaal: als je bij type belsignaal trillen hebt ingesteld, kun je hier bepalen in welke frequentie hij gaat trillen

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:31

is het aantikken met een stokje of met je vingers?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:32

Dniekje schreef:
is het aantikken met een stokje of met je vingers?
Er zit geen stokje bij, dus met je vingers. Maar soms pak ik er gewoon een balpen bij om het aantikken te vergemakkelijken :)

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:54

kan je stokjes los kopen? :)
en is het touchscreen niet sloom ofzo?
is het trouwens een slome mobiel?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:58

Dniekje schreef:
kan je stokjes los kopen? :)
en is het touchscreen niet sloom ofzo?
is het trouwens een slome mobiel?

Je kunt ook het stokje van je Nintendo DS gebruiken :) Die zijn wel 'los' te koop, of in een pakketje met een hoesje etc. Maar je kunt het stokje dus nergens IN je mobiel bewaren.
Ik vind het touchscreen niet sloom en vind het ook geen slome mobiel. Ik heb geen ervaring met internet, maar bellen, smsen, spelletje doen etc gaat gewoon prima op snelheid :)

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:08

oke dankje ;)!

iemand ook enig idee waar ik 'm het goedkoopst kan bestellen? en het snelst in huis heb? :P
wil gewoon met prepaid, dus incl simkaart!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:11

Ik heb m het goedkoopst 130 gevonden. Bij VOdafone en nog 1 geloof ik...

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:13

ik zie m nu ook voor 119!
ook in het goud al tegengekomen die is ook wel gaaf! alleen denk ik duurder..

Luanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:23

x_spekkie_x schreef:
Luanaa schreef:

Type belsignaal: hoe wil jij dat je telefoon over gaat als iemand belt. Dit kan dus zijn melodie (een liedje) en/of trillen (een trilsignaal).
Trillen belsignaal: als je bij type belsignaal trillen hebt ingesteld, kun je hier bepalen in welke frequentie hij gaat trillen

:= Ik had me intensiteit trilsignaal helemaal op 0.. Maar nu trilde die helemaal niet meer als ik werd gebeld :=

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:24

Dniekje schreef:
ik zie m nu ook voor 119!
ook in het goud al tegengekomen die is ook wel gaaf! alleen denk ik duurder..

Waaro dan? En welke provider?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:27