Fijn dat het niet gelekt heeft en het probleem is opgelost. Soms is het iets heel simpels en denken we veel te moeilijk.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-25 17:02
Veel regen de laatste dagen maar het blijft droog.
Ik had vorig jaar van een collega een zielig stokje Hibiscus gekregen om in de vaste grond te zetten. Die heeft vorig jaar niets gedaan maar dit jaar wel. Hij is gaan bloeien en krijgt gewoon knoppen!
Ik ben zo benieuwd wat voor kleur bloemen deze krijgt. Er staat er nog eentje maar die is wat kleiner en zal volgend jaar wel groter zijn maar ook deze krijgt kleine knopjes. De Hibiscus is er vast in meerdere kleuren toch?
Melzazu
Geplaatst: 02-08-25 17:09
Wat heerlijk dat het nu echt droog blijft.
Leuk die hibiscus. Ik heb er ook 1 in de tuin. Ze zijn er in verschillende kleuren inderdaad en ik vind ze eigenlijk altijd mooi. Hele makkelijke plant ook. Ik heb een soort paarsig.
Edit: of is het roze? Het zit er een beetje tussenin geloof ik
Laatst bijgewerkt door Melzazu op 02-08-25 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-25 17:09
Ja, die heb ik ook al staan, die had ik vorig jaar geplant.
Ja, idd iets feller. Ik ben blij dat hij het zo goed doet.
Melzazu
Geplaatst: 02-08-25 17:11
Die van mij is groot. Je hoeft ze niet perse te snoeien maar doe ik af en toe wel om hem soms wat in toom te houden. Die van mij is al heel oud. Stond er al toen we hier kwamen wonen en die mocht blijven.
Dat is wilde wingerd. Wij hebben daar bovenop gaas gemaakt en we willen dat als een dakje dicht laten groeien zodat we er in de zomer schaduw van hebben. Daar zit nog een terras onder.
In de winter verliest het blad maar het is zo mooi verschillend qua kleur. Groen en dan straks wat roder blad. Hou ik van.
Dankjewel Bellatrix. Wij hebben aan het huis wel ook een terras nog met zo’n soort elektrisch schuifbaar doek erboven maar onze tuin zit zo ongeveer op het zuiden. Is vaak veel te warm.
En toen hadden we deze palen een keer over van iets en dachten we als we dat nou eens zo doen. Staat sowieso leuk vond ik.
Jaaa die witte met dat rood erin is mooi. Zou sowieso leuk zijn als je 2 verschillende hebt straks
Hibiscus is mooi. Ik heb er 2 op stam staan, een paarse en een rode. De paarse bloeit al volop, de andere staan de knoppen in. Wel spannend wat voor kleur de jouwe gaat krijgen.