Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EllyC schreef:Dat is het lastige van variabel. De ene aanbieder is wat creatiever in het variabel zijn dan de andere.
Xyris schreef:Goof schreef:Waarom bel je ze niet gewoon?
Nja, er is geen eens een wachtrij, je wordt er gewoon uit gegooid
karuna schreef:Xiris wat een ratten. Zeker als ze ook niet eens bereikbaar zijn telefonisch. Met de toch best stevig gezakte prijs het dubbele moeten gaan betalen is niet echt eerlijk
Cer schreef:Nou ja ik weet dat niet helemaal.. ik heb begrepen dat ze winst genoeg gemaakt hebben.. dus wellicht zat daar ook nog wat speling?
T is vast niet zo dat de energiebedrijven ineens aan de geelhonger liggen als ze een beetje water bij de wijn moeten doen, denk?
verootjoo schreef:karuna schreef:Xiris wat een ratten. Zeker als ze ook niet eens bereikbaar zijn telefonisch. Met de toch best stevig gezakte prijs het dubbele moeten gaan betalen is niet echt eerlijk
Bij wie is de prijs alweer gezakt dan? Volgens mij betaalt nu iedereen met een variabel contract de hoofdprijs.
Ze hebben voor heel veel geld gas ingekocht, en dat moeten de mensen met variabele contracten betalen want de vaste contracten moeten ze het voor te weinig aan kwijt.
verootjoo schreef:karuna schreef:Xiris wat een ratten. Zeker als ze ook niet eens bereikbaar zijn telefonisch. Met de toch best stevig gezakte prijs het dubbele moeten gaan betalen is niet echt eerlijk
Bij wie is de prijs alweer gezakt dan? Volgens mij betaalt nu iedereen met een variabel contract de hoofdprijs.
Ze hebben voor heel veel geld gas ingekocht, en dat moeten de mensen met variabele contracten betalen want de vaste contracten moeten ze het voor te weinig aan kwijt.