Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gimme_Joy schreef:Wij zijn van de week overboden. We zaten al 15k bovenop vp. We zijn van plan een aankoopmakelaar in de arm te nemen. Om te janken.
Urona447 schreef:Toch vraag ik mij af of je met een aankoopmakelaar dan veel verder komt, de aankoopmakelaar hoort niet te weten welk bedrag er al geboden is en als je extreem wilt overbieden ben ik ook wel heel erg benieuwd hoe hij of zij dat bod tot stand laat komen.
De emotionele factor en financiële situatie kunnen er bij anderen voor zorgen dat er bizar overboden word maar daar heeft een aankoopmakelaar naar mijn idee geen zicht op.
Het enige voordeel wat ik zie is dat je misschien 1 dag eerder op de hoogte bent dat het huis te koop komt. Maar in de huidige markt wachten ze toch alle biedingen af.
Berdien schreef:Met 65k overbieden en het dan nog niet krijgen? Was dat huis conform waarde geprijsd of hebben de verkopers laag ingezet om zo een storm aan biedingen te krijgen? Kijk, twee jaar terug ofzo ging hier in Groningen een appartement met een vraagprijs van 120-130 oid weg voor 190-200 maar die was bewust zo laag in de markt gezet..
verootjoo schreef:Gebeurt idd ook. Maar Utrecht is echt bizar en je hoeft daar geen mensen te lokken, op een standaard huis krijg je al 30+ bezichtigingaanvragen. Ook op wel goede vraagprijzen wordt bizar veel overboden. Blijkbaar wil iedereen daar wonen ofzo