PSvanLot schreef:Wat een prachtige interieurs komen hier voorbij!!!
Mag ik me hier melden?
We wonen sinds 2 jaar in een jaren 60 woning. Toen we het kochten was er nog nooit wat aan gedaan. We zijn begonnen met de gehele benedenverdieping er uit, nieuwe wanden, vloeren, keuken, deuren etc etc beneden nieuwe beglazing en kozijnen.
januari 2018 nieuwe badkamer oktober 2018 boven nieuwe kozijnen en nieuwe dakkapel op zolder.
Nu gaan we aan de laatst stappen beginnen.
8 augustus gaat de volledige zolder er uit. Hier zijn nu een voorzolder en 2 slaapkamers. Hier gaan we een slaapkamer van maken. Dan word ook alles voorzien van nieuw stucwerk.
Als dat klaar is krijgen de slaapkamers beneden verlaagde plafonds, nieuwe inbouwkasten, nieuwe radiatoren, nieuw stucwerk.
De slaapkamer op zolder willen we in hotelstijl doen. Zijn er hier mensen die daar advies in kunnen geven?
Flink wat gedaan en van plan, dat zal wel heel veel voldoening geven als het er straks op zit! Vraagt wel om foto's natuurlijk.
Wij hebben dit jaar een heel mooi gestylde woning bekeken met een prachtig hotelkamer / suite achtige zolder, ik ga eens kijken of ik foto's daarvan nog terug kan vinden!
Als onze woning - waar wij op 1 juli de sleutel van hebben gekregen - nog ietsje meer af is, zal ik hier ook wat foto's plaatsen.
Geen verbouwingen vooralsnog, maar we proberen het uiteraard wel 'eigen' te maken en dat kost ook al meer tijd dan gedacht (Wel in de eerste paar dagen en vooral de laatste week van de vrije maand erg rustig aan gedaan, plus nog een weekje op vakantie geweest tussendoor dus eindstand valt het nogal mee.
Maar je wil zoveel en voor je gevoel gaat het nooit snel genoeg haha). 
Serre is erg mooi geworden, fijne sfeer gecreëerd! En wat een verbetering en metamorfose met hoe het was, zonder hele rigoureuze maatregelen, leuk!