Solleke_Noah schreef:Hoe heb je dat aangepakt? Wil ook een fineerkast verven, van zwart naar een blauwtint.. heb je eerst geschuurd? Alle tips welkom
Eigenlijk zoals Magda_90 maar dan zonder het schuren.. ik heb het alleen maar afgenomen met ontvetter en toen met Annie Sloan geverfd..
maar ik geloof niet dat ik het goed heb gedaan, want ondanks dat er op de pot staat "in 2 lagen dekkend" enzomeer, ben ik toch toe aan laag 4 of 5 momenteel...
Uiteraard omdat ik niet eerst de gebruiksaanwijzing gelezen had
(je moet verdunnen bijvoorbeeld) maar ook omdat het niet makkelijk egaal uitstrijkt. En ik heb het met een roller gedaan ipv de aanbevolen kwast want daar werd ik helemaal schijtsimpel van..
Nu moet ik dus nog 1 laagje, en daarna nabehandelen met wax..
Dus ik zou de methode van Magda_90 doen
dat klinkt wat sneller
@waxmeltsenzo.. Het klinkt niet heel handig van het bedrijf, maar ja, als het dan maar komt..

de grap is dat een consument dus wettelijk op zicht termijn heeft maar los daarvan gebruiken ze die twee pakken gewoon zodat wij de vloer natuurlijk ingepakt laten en dan zijn de twee weken verstreken. Heb ze even een leuke mail gestuurd dat ik ervan uitga dat het retour recht ingaat op het moment dat de twee pakken ook geleverd zijn. Wij kunnen er immers niks aan doen dat hun 2 pakken niet op voorraad hebben. 
hoe vind je nou de perfecte sierkussens voor op de bank... of een vloerkleed.. en voor de kleur is toch wel belangrijk om het juist te doen (en ik heb graag het totaal plaatje in mijn hoofd

!
. Lijsten zijn 90 x 70 cm.