Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aen van de taksi haal ik gelijk minimaal 6 pakken! Luuuuvvvv taksi!

Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik de medewerker niet goed had begrepen, want de bami kruidenmix is in de aanbieding. Terwijl ik duidelijk vroeg of de bami groente pakketten van vorige week ook nog doorliepen nu. Er lag namelijk heel zo'n aparte koelling vol met nasi en bami groente. Maar de cassiere bleef volhouden dat ik het verkeerd begrepen had en ik zoveel kon zeggen wat niet waar was.. Dus heb vriendelijk bedankt voor de bami groente pakket en dat ik die dus niet hoefde.. En ze veel plezier gewenst met het feit dat ze die hele koeling nog moeten verkopen. (Denk namelijk dat er zeker nog zon 100 bakken lagen, want dat ding was helemaal tot aan zijn nokkie gevuld).

was best trots op mezelf
)

)
Destino schreef:Wij kopen vaak halfjes, per dag gaat er bij ons een half brood doorheen, ik eet 2 of 3 sneetjes op een dag en vriendlief de restZo hebben we dus elke dag vers brood
.
Net weer wat dingen gehaald bij de AH. Wat kipfiletblokjes voor in de vriezer, cupcake mix (moeten cupcakes maken voor onze trouwdag) van home made en bananen.