Florenc wil je ook meer groen of? , ben niet creatief maar al die tegels bbr betonnen jungle
. Mooie ruimte welIk heb voortuin klaar , nu moet ik de vlinderstruiken nog snoeien (ik durf ik durf niet haha) . Tegels bij moestuin weg en opstapelen, stuk terras bij moestuin trekken . Aardbeien vangen
, en dan alle bladeren nog en heb weer eens wat ik mijn kop zitten maar dat kan nu niet . De paden ook opnieuw doen met het grind 
Vandaag eerste tegels eraf (container zit vol na de voortuin dus helaas moet nog effe liggen blijven alle zooi )

Langs de schutting aan de linkerkant wil ik dolgraag een bloembak in de volle lengte maken . Alleen bewindvoerder werkt niet mee
)

Hebben uiteindelijk ook 36 kub puin afgevoerd. 

'k hou van zo'n tuinen, beetje ruig en natuurlijk. Zal vast mooi zijn als het weer allemaal groen staat
. Enige eis van woningbouw is dat we de tuin goed te onderhouden. Dan mag bij eventueel vertrek ook alles blijven staan.
. Voor is ok, al een beetje teveel bestraat naar mijn smaak maar dat los ik met plantenbakken wel op. Maar achter... Argh. Net een oprit!