Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik ga 4 aug op vakantie voor 5 dagen, ik kom vrijdag einde middag thuis. Zal ik mijn warmtepomp op koelen laten staan of toch op tijd weer op verwarmen. Ik ben dan toch niet thuis. Maar Tail wel, wat is wijsheid?
lukka63 schreef:Bellatrix schreef:Ik ga 4 aug op vakantie voor 5 dagen, ik kom vrijdag einde middag thuis. Zal ik mijn warmtepomp op koelen laten staan of toch op tijd weer op verwarmen. Ik ben dan toch niet thuis. Maar Tail wel, wat is wijsheid?
Onze ervaring is zo weinig mogelijk aanzitten.
Tijdens vakanties in winter laag gezet, altijd probleem met weer opstarten, en hoge kosten dan, dus voor die paar dagen lekker laten staan
Bellatrix schreef:Maar de knop is op koelen gezet, die kan alleen met de hand op verwarmen gezet worden. Dus zolang dat niet gebeurd blijft hij toch koelen?
Bellatrix schreef:Maar de knop is op koelen gezet, die kan alleen met de hand op verwarmen gezet worden. Dus zolang dat niet gebeurd blijft hij toch koelen?
Bellatrix schreef:Het is bij mij tussen de 21 en 23 graden binnen, hij koelt nu wel degelijk. Je voelt het aan de vloer.