Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Of t wordt goedkoper.. hier verwachten alle vakmannen juist dat de boel in stort eind van het jaar. Ze geven aan dat ze ook minder aanvragen hebben vanaf t nieuwe jaar. De recessie zal ook wel doorzetten en dan crisis en juist goedkoper verbouwen
chevax schreef:MarjanB schreef:Of t wordt goedkoper.. hier verwachten alle vakmannen juist dat de boel in stort eind van het jaar. Ze geven aan dat ze ook minder aanvragen hebben vanaf t nieuwe jaar. De recessie zal ook wel doorzetten en dan crisis en juist goedkoper verbouwen
Maar daar heb je nu de eerste maanden dus nog niks aan. Er is geen aannemer die zal zeggen "weet je wat, ik offreer alvast op wat misschien volgend jaar de norm wordt". Dus moet je nu in je berekeningen toch uitgaan van hoge bedragen.
Mars schreef:lucifertje schreef:
Vriendin had offertes opgevraagd voor een uitbouw van 3x3m. Was incl heien 65000€![]()
Zij hebben toen ook gezwaaid en gezegd dan maar geen uitbouw.
Mijn zwager wilde ook zoiets en zat rond €50.000 dus zag er ook van af
Anouk_H schreef:Wat een leuk huis! Hoelang duurt het bij iedereen om het rond te krijgen? Dan weet ik ook waar ik rekening mee kan houden
San_ner schreef:Spannend Moska!
Bij ons is de financiering ook rond!![]()
Nu durf ik hem ook te delen:
https://www.funda.nl/koop/ede/huis-4285 ... ydreef-72/
Anne. schreef:Hoi allemaal, wij zijn ook al een tijd opzoek naar een woning.. We hebben inmiddels een berg huizen bezichtigd en op een stuk of 5 huizen ook serieus met goede hoop geboden, maar niets mocht baten.
Vandaag hebben we de zoveelste teleurstelling binnen en zijn we van plan om het nu een stuk serieuzer aan te pakken via een aankoopmakelaar.
De reden dat we dat nog niet eerder gedaan hebben is omdat ons zoekgebied nogal groot is en we onszelf niet tot één bepaalde regio willen beperken met een lokale makelaar. Weten jullie goede makelaars (mag ook per PB) die landelijk of provinciaal (Z-H) werken?