_San87_ schreef:Dat ziet er mooi uit.
Is een draaiknop een optie?
Ja, dat lijkt me nu de beste optie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Poe, dat moet ik ook nog doen met de deuren beneden. Ook van die fijne deuren. Maar eerst even een oplossing bedenken voor de kat die de deur open krijgt. Klink staat nu omhoog maar dat past eigenlijk niet, dus dat moet ik anders oplossen.
Vandaag nieuwe frontjes en aanrechtblad in mijn keuken. Ik ben zelf in Italië dus ik moet het met de foto's doen, maar die zien er iig heel gaaf uit.
[ [url=m/A22x6y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R4u6HV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dH40Bh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Os78IW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boras schreef:PSvanLot schreef:[ [url=m/jtvwqS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bizar dit: wij zijn nu bezig met de nieuwe tienerkamer van onze 10 jarige dochter.
Onze kleur groen lijkt heel erg op die op je foto, dezelfde muren, dezelfde hoek, ook zo'n raam.
Ik was even in de war, ik heb hier toch geen foto geplaatst???
MarliesV schreef:Mooie meiden kamer, prachtige kleur groen! En goud is er vast heel erg mooi bij, ben heel benieuwd of een foto lukt.
Die jongens kamer, I love petrol
San ben heel benieuwd hoe de kamer af is! Fijn dat je vloer er iig in ligt.
Hier komt de nieuwe eethoek week 23, duurt lang haha! Maar goed, is vast de moeite van het wachten waard.
Heb ondertussen onder andere ons dressoir wel aangepakt, zodat deze straks bij het groene van de stoelen past.
MarliesV schreef:Renovlies of glasvlies plakken voor het verven als de muur zo slecht is. Anders is het echt zonde van je verf en wordt het vaak heel lelijk. Wel balen, extra werk en kosten.
Rose goud, gewaagd! Kan wel heel mooi worden, welke kleur kasten en laminaat heb je?
MarliesV schreef:Wij hebben voor strakke stoelen gekozen, vierkante zwarte pootjes met wieltjes:
[ [url=m/OkuJKZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan in Tijm en Eucalyptus stof uitgevoerd, zelfde staaltjes, alleen de groene omgedraaid, ligt dus erg aan het licht hoe het lijkt:
[ [url=m/WM3tIp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ID4bjE.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Wij hadden vooral blauw ipv groen in veel dingen thuis, dat ben ik dus aan het aanpassen. Maar de combinatie staat gelukkig wel mooi, groen en blauw vind ik, afhankelijk van de tinten.
Citaat:Donkergrijs laminaat bij een rose gouden muur en dan de rest rustig houden klinkt wel super leuk hoor bij jou. Hopelijk vind je een goedkope oplossing voor je kasten! Hier staat regelmatig iets op de weggeefhoek, of via de Kringloop misschien? Als je 'simpel wit' zoekt dan moet dat hopelijk te vinden zijn.