Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tirzasarah10 schreef:Is er hier ook iemand met verstand van agrarische grond? Iemand stuurde mij een berichtje voor een stuk grond maar ben verder een leek hierin. Jet gaat mij dan vooral om wat normale prijzen zijn en waar moet je op letten? Nadeel voor mij is dat de grond lastig te bereiken is met de auto dus twijfel heel erg of het wel wat is.
pillow schreef:[***] schreef:Die mensen willen zeker weer weg omdat het dorp geen behoefte heeft aan buitenstaanders?
Wat een rare (nare) opmerking. Dat weet je toch helemaal niet, men kan ziek zijn. Bovendien weet je ook niet of het een buitenstaander is, kan ook gewoon iemand uit het dorp zijn.
Cayenne schreef:Ik kan je helaas niet helpen. Misschien Manzano wel?
Minimalisme ten top![]()
Rare inrichting. Ik vind het totaal niet bij de buitenkant passen.
En is de knop van de wc nou stuk?
https://www.funda.nl/koop/overlangel/hu ... aasdijk-4/
pillow schreef:idinn schreef:Die mensen willen zeker weer weg omdat het dorp geen behoefte heeft aan buitenstaanders?
Wat een rare (nare) opmerking. Dat weet je toch helemaal niet, men kan ziek zijn. Bovendien weet je ook niet of het een buitenstaander is, kan ook gewoon iemand uit het dorp zijn.
Cayenne schreef:Ibbel schreef:Ik had daar dat witte Jan des Bouvrier interieur van die flat in Katwijk wel in willen zienDan heb je echt de hele dag een zonnebril op nodig
En dan een grote hond met vieze poten los laten rennen voor wat contrast
ikke schreef:Jouw Papegaai zou er wel raad mee weten, denk ik![]()
Ik vraag me dan meteen af hoe ze de constructie van het dak opgevangen hebben.
Hebben ze er stalen binnenwerk in gezet, net als in het atelier? Ik zou daar toch een pak vervelende vragen over stellen, zeker voor die prijs.
idinn schreef:Citaat:Wen er maar aan, het gros van de mensen hier kijkt nogal neer op het Noorden van het land.
Al ligt het in oost, zuid of west. Het dorp telt 350 zielen en het huis staat bijna recht tegenover de kerk. Ik weet hoe ze bij ons om de hoek kunnen kijken in zulke dorpen
xxCYNNxx schreef:ik ben een kruising tussen een Drent en een Brabantse....zelf ook geboren in Brabant
Jarenlang in beide provincies gewoond en nu al weer heel wat jaartjes in Friesland.
Hier ook geen problemen met mensen die weigeren Nederlands te praten, maar dat is verder noordelijk nog wel eens anders.
Maar waar ik woon, wonen volgens de noordelijke Friezen ook alleen maar nepfriezen en geen echte Friezen.....das het verschil denk ik