Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu heb ik wel een salontafel gezien, of een richting die ik op wil. Maar dat is dan wéér een andere kleur. En qua tv-meubel heb ik ook geen flauw idee. 

, zal ze even ophalen vanavond of morgen . Eindelijk iets voor het raam daar , mag ook wel na bijna 2 jaar
. Hoop dat ze het waarmaken morgen als de zon erop staat ..
hamster woont op die kamer en hele bovenverdieping word warm erdoor . Hopelijk is dat voorbij nu of in elk geval fors minder

Cer schreef:Nou, het is echt een h*&%^$*#en-klus, maar er komt een beetje schot in..
Een fineerkast van beuken naar wit... Bijna klaar![]()
![]()
[ [url=m/gvvU6c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een laagje of twee, en daarna de wax, en dan ben ik er wel denk...![]()

Cer schreef:Nou, het is echt een h*&%^$*#en-klus, maar er komt een beetje schot in..
Een fineerkast van beuken naar wit... Bijna klaar![]()
![]()
[ [url=m/gvvU6c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een laagje of twee, en daarna de wax, en dan ben ik er wel denk...![]()
Butterfly schreef:Ik heb de sleutels van mijn appartement! Moet even wachten tot mijn hulptroepen komen, maar dit weekend kan ik al wel kleine dingen doen. Voelde me eerst niet lekker, maar het gaat gelukkig beter!
Er zit al zoveel schoonmaakwerk in voor er überhaupt begonnen kan worden met verven...
Maar ik vind het geweldig en wil supergraag lekker klussen! Het helemaal eigen maken en opnieuw beginnen!
Foto's volgen natuurlijk!

je kasten zien er goed uit! Ik heb net een schuurmachine gefixt, dus ik ga alles eerst schuren. Is ook wel echt nodig hoor, alles moet opnieuw in de verf