Mag ik mij hier melden?

Ik ben Cherry, 26 jaar en woon nu omg. Utrecht. Mijn geld heeft altijd in mijn paard gezeten, dus ik woon momenteel nog bij mijn moeder. Helaas heb ik mijn paard onlangs moeten laten inslapen, nadat we pech na pech hebben gehad. Dit betekend dat ik nu wel kan gaan kijken naar mijn eigen toekomst en ik wil uiteraard nu wel eens op mijzelf gaan wonen. Sinds kort heb ik een relatie en dat voelt echt heel goed en vertrouwd. Mede daardoor en ook grotendeels omdat ik werkzaam ben op Schiphol (hij trouwens ook), wil ik toch iets gaan zoeken in de omgeving van Hoofddorp/Leiden/Leiderdorp/Roelofarendsveen. Zelf ben ik al best wel wat keren verhuisd, dus ik ben niet echt kritisch qua plaats en kan overal wel snel aarden

Omdat ik geen idee heb wat ik moet verwachten, ik was er immers nooit mee bezig omdat ik wist dat het nog niet ging (en als ik dan toch iets zou zien, dan ben ik iemand a la - als ik iets wil, dan wil ik het gelijk.. ), lijkt het mij iig al prettig om hier mee te lezen en vragen te kunnen stellen.