Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lovey_ou schreef:Ik heb ook de Photobucket app maar ik kan dan geen formaat selecteren dus dan is de foto sowieso te groot voor op bokt
clara schreef:Hallo,
zijn er hier mensen die hun iPhone al langer dan 2 jaar gebruiken? Ik heb de 4S en mijn abonnement loopt over 2 maanden af. Het liefst neem ik dan een sim only abonnement bij mijn 4S. Maar wil graag weten of ze over het algemeen nog goed blijven functioneren na 2 jaar?
Dorus schreef:lovey_ou schreef:Ik heb ook de Photobucket app maar ik kan dan geen formaat selecteren dus dan is de foto sowieso te groot voor op bokt
Klopt. Met de oude app kon je nog wel het formaat instellen, maar dat is al een hele tijd niet meer mogelijk. Ze hebben deze mogelijkheid eerst op de website verwijdert en een paar maanden later uit de app.
Helaas, want ik gebruikte photobucket ook om foto's te uploaden en op bokt te plaatsen.
Chantaliiejj schreef:Ik heb een Iphone 4S en sinds vandaag doet mijn oplader het niet, ik heb een Apple lader en heb 2 maanden geleden nog een nieuwe gekocht.
Weet iemand wat dit kan zijn ?
Memories schreef:Chantaliiejj schreef:Ik heb een Iphone 4S en sinds vandaag doet mijn oplader het niet, ik heb een Apple lader en heb 2 maanden geleden nog een nieuwe gekocht.
Weet iemand wat dit kan zijn ?
Weet je zeker dat het aan je oplader ligt en niet aan je telefoon zelf? (laadt de telefoon wel met een andere oplader/aan de computer?)
lor1_1984 schreef:Hoe kun je eigenlijk zien welke Ipad je hebt?
Ik heb de mijne nl zonder doos oid gekregen en de instellingen willen niet verder dan 5.1.1 en hij zegt up to date te zijn.