Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:DiantaM schreef:Wij hebben dus spijtig genoeg nog een diesel
Auto. Staat op het lijstje om in te ruilen, maar ja. Dat kost veel geld.
En wie wil er dan nog een diesel hebben. Dus de verkoopprijs gaat ook nog eens naar beneden. Zeker wanneer er maatregelen komen als een autoloze zondag en avondklok voor dieselauto's
Sanet schreef:Nou lekker dan met je fijne auto voor de paardentrailer.
Dit is echt niet iets wat ze in korte termijn kunnen doorvoeren ofzo.
Ik zie me al aanmelden voor wedstrijd:
“Hallo, ik moet wel vroeg starten, want ik heb een dieselauto”
Loretta schreef:DiantaM schreef:Wij hebben dus spijtig genoeg nog een diesel
Auto. Staat op het lijstje om in te ruilen, maar ja. Dat kost veel geld.
En wie wil er dan nog een diesel hebben. Dus de verkoopprijs gaat ook nog eens naar beneden. Zeker wanneer er maatregelen komen als een autoloze zondag en avondklok voor dieselauto's
simongek schreef:Relaxed schreef:Ik heb 2 jaar geleden al gekeken voor inruilen van mijn diesel en toen kreeg ik er al amper iets meer voor.. Althans, ik moest gigantisch bijbetalen op een benzine auto en dan zou ik er in bouwjaar niet op vooruit gaan en er qua vermogen en grootte van de auto wel op achteruit gaan. Ik heb dus toen besloten door te rijden tot ie op is, maar hij is nog lang niet op
Hier idem.
Is toch van de zotte. Ik betaal nu 2.10 bij de pomp. Dat was 1.18 a 120 lange tijd.
Dan nog eens 138 euro per maand wegenbelasting.
Relaxed schreef:Ik heb 2 jaar geleden al gekeken voor inruilen van mijn diesel en toen kreeg ik er al amper iets meer voor.. Althans, ik moest gigantisch bijbetalen op een benzine auto en dan zou ik er in bouwjaar niet op vooruit gaan en er qua vermogen en grootte van de auto wel op achteruit gaan. Ik heb dus toen besloten door te rijden tot ie op is, maar hij is nog lang niet op
EllyC schreef:Wow, zat het al heel lang aan te komen dat de prijs van diesel boven die van benzine uit zou komen? Dat diesel helemaal niet meer te krijgen zou zijn?
Nee toch?
Wel dat vooral oude diesels niet meer in stedelijk gebied wenselijk zijn.
Fitzroy schreef:Zelfs met een hybride. Diesels zijn niet meer van deze tijd en dat zit er al heel lang aan te komen.
Sanet schreef:Ik heb 6 jaar terug al gekeken, maar toen kon ik voor het geld van mijn (toen 4 jaar oude) diesel niet een gelijkwaardige benzine auto terug kopen. Dat is alleen maar erger geworden.
Nu met thuiswerken is wel weer fijn. Maar hij staat wel voor een hoop wegenbelasting een hele tijd in mijn eigen garage te staan.
Ach, luxe problemen dan maar…
We gaan zien wat de toekomst biedt..