Ik had foto's tussen je eerste en tweede serie kwa belichting denk ik fijner gevonden om naar te kijken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simbaa schreef:Ik lees al tijden mee in dit topic en heb nu pas een bijdrage. Ons huis staat net te koop en is nog niet verkocht. De afkoeling van de markt lijkt echt merkbaar te zijn. Niet erg, het wordt echt wel verkocht, maar wij zijn ondertussen ons droomhuis tegen gekomen.
Nu willen we dit huis echt niet aan ons voorbij laten gaan, maar we vinden het zo lastig wat we moeten bieden. We hebben budget om ruim over te bieden, maar aan het huis moet veel gedaan worden. Alles wat we dus te veel overbieden, kunnen we niet in het huis steken, vandaar dat ik zou balen als we te veel over zouden bieden en dat niet nodig was geweest Aan de andere kant zouden we nog meer balen als we het net niet zouden hebben.
Nu vragen we ons af of het nog zin heeft om een aankoopmakelaar te betrekken in de aankoopfase. Zou dat onze informatiepositie verbeteren? Van meerdere vrienden in Amsterdam weet ik dat een aankoopmakelaar zeker zin had, omdat de makelaars daar met elkaar communiceerden wat er voor een bod lag. Dat lijkt me niet hoe het hoort te gaan, dus ik vroeg me af hoe de ervaringen van anderen hier mee zijn? Iemand die daar iets over kan zeggen?
Edit: mag ook per pb.
Simbaa schreef:Al wat langer geleden dat ik jullie advies heb gevraagd en nu alles helemaal rond is, durf ik het te delen
We hebben heel veel gehad aan de aankoopmakelaar, dus dank voor de adviezen wat dat betreft. Ook uit verhalen die ik via pb kreeg bleek dat je toch wel echt een streepje voor hebt, als je een aankoopmakelaar hebt. De informatievoorziening is beter en we kregen een veel beter idee over wat voor een bod we moesten doen. Er moet waanzinnig veel aan het huis gebeuren, maar dat komt pas over een paar jaar.
Voor nu gaan we terug naar de jaren ‘70 haha.
Het fijne is dat mijn paard mee kan verhuizen
Enige smet is dat we ons eigen huis nog niet verkocht hebben, maar dat is niet anders. Hopelijk gebeurt dat ook nog snel en kunnen we dan over. De financiering is iig rond. Dank allen voor de tips!![]()
https://www.funda.nl/koop/verkocht/nieu ... straat-48/
chanelle14 schreef:Gefeliciteerd anouk!
Help, ik ben verliefd op het huis waar we zijn gaan kijken.![]()
Enige hele grote maar is dat we hoe dan ook uit willen bouwen, maar we echt nergens prijzen kunnen vinden.
Maar het is voor ons wel belangrijk om erachter te komen, omdat dit doorslaggevend gaat zijn of het binnen ons budget past.
Maandag maar een rondbellen, offerte aanvragen voor een huis waar je niet eens een bod hebt gedaan wordt lastig.
chanelle14 schreef:Gefeliciteerd anouk!
Enige hele grote maar is dat we hoe dan ook uit willen bouwen, maar we echt nergens prijzen kunnen vinden.
Maar het is voor ons wel belangrijk om erachter te komen, omdat dit doorslaggevend gaat zijn of het binnen ons budget past.
Maandag maar een rondbellen, offerte aanvragen voor een huis waar je niet eens een bod hebt gedaan wordt lastig.
lucifertje schreef:chanelle14 schreef:Gefeliciteerd anouk!
Vriendin had offertes opgevraagd voor een uitbouw van 3x3m. Was incl heien 65000€![]()
Zij hebben toen ook gezwaaid en gezegd dan maar geen uitbouw.