Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Als je goede verduisterende gordijnen of zonwering aan de buitenkant hebt. Dan is het een idee om de tv tussen die ramen te plaatsen. Anders kijk je misschien in de zon als naar de tv kijkt.
Zelf vind ik het erg fijn om de bank met het lounge gedeelte voor een raam te zetten. Maar dan zit je weer met waar plaats je die TV?
Emita schreef:daantjuhhh schreef:Als je goede verduisterende gordijnen of zonwering aan de buitenkant hebt. Dan is het een idee om de tv tussen die ramen te plaatsen. Anders kijk je misschien in de zon als naar de tv kijkt.
Zelf vind ik het erg fijn om de bank met het lounge gedeelte voor een raam te zetten. Maar dan zit je weer met waar plaats je die TV?
Dit is dus precies waar ik een beetje tegenaan loopdus mocht iemand een geniale ingeving hebben...
Kirstenn schreef:Ik volg dit topic alweer een tijdje om inspiratie op te doen voor ons nieuwe huis. Dat wordt helaas pas over 1,5 jaar opgeleverd dus nog lang de tijd om inspiratie op te doen
We willen het waarschijnlijk in een beetje dezelfde kleuren als we nu hebben, al ben ik wel klaar met de 'veilige' look. Het past wel een beetje bij wat er hier e laatste pagina's gedeeld is.
Onze woonkamer:
[img]m/RlXJUY.jpg[img]
[img]m/7E97uV.jpg[img]
Slaapkamer:
[img]m/iCY8rE.jpg[img]
Met inbouwkast:
[img]m/XK8ieU.jpg[img]
Slaapkamer zoontje:
[img]m/B7JC8x.jpg[img]
[img]m/qilYxH.jpg[img]
Avanti schreef:Dank jullie voor de complimenten. Vind het zelf ook erg geslaagd.
Nog ideetjes voor de inrichting. Denk een klein bankje met een tafeltje, leuk kleedj, kapstok en een schoenenrek.
Haha Daantjuh dat is idd de hel, de lijn resten verwijderen. Bij ons vorige huis zo lang mee bezig geweest. Optisch vind ik het niet lelijk, maar fris is zo'n oud tapijt niet nee.
KletsKoekje schreef:Ik vind veneta echt een aanrader. Komen bij je thuis, ze nemen veel samples mee die je kunt bekijken, gratis inmeten, goed advies etc en betaalbaar