magda_90 schreef:knabbelgirl schreef:Sommige dingen worden niet tot 4e verdieping bezorgd, staat dan op de productpagina erbij als het goed is. Maar wel mooi bagger zeg! Hopelijk is de wasmachine goed gegaan?
@ClaudiaHS allemachtig wat een klussen, en wat een bedrag
Dit stond wel expliciet vermeld bij het product, achteraf zei de klantenservice ook dat dit had moeten gebeuren en hij zal diegene erop aan spreken.
Wasmachine ging maar maar allemachtig zwaar ding. Met 3 man hebben we hem naar boven gekregen. Morgen waterpas zetten en dan testen.
Pff echt niet netjes! Ook dat antwoord zou ik niet heel gelukkig mee zijn persoonlijk, maar goed het staat!
Hopelijk werkt hij goed vandaag

Samo schreef:Dat is niet zo fijn van de bezorger van Coolblue. Gelukkig heb je hem nu boven staan.
Hebben jullie tips/foto's hoe 2 smalle open kasten in te richten? Heb 2 donkere smalle kasten met 4 vakken naast elkaar staan in de woonkamer. En echt geen idee hoe dit leuk in te richten..
Foto's? Moeilijk zeggen zo
Janine1990 schreef:Oei... ik moet nog 2 kamers en een hal van kleuren voorzien, qua ideetjes.
Woonkamer wordt donker-groen-petrol, met een lichte kleur.
Mijn slaapkamer wordt navy.
Dan heb ik nog een kledingkamer, waarvan ik nog geen idee heb wat voor kasten/kleuren ik er in ga zetten. Wil graag gesloten kasten, anyone any ideas?
Zelfde geld voor mijn paardenkamer... (voor de rijkleding, wedstrijdkleding etc. aangezien ik mijn cap en laarzen voor wedstrijden daar heb liggen, niet altijd gewassen dus...)
Maar nu heb ik nog een prachtig mooie canvas van mezelf. Die paars/roze is.
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/ ... e=59A1B748
En die kan ik dus niet in mijn woonkamer of slaapkamer kwijt (want petrol/groen en navy)... Nu kreeg ik ineens de briljante ingeving om deze bij de trap te hangen (canvas is 80 x 60cm dus niet heel klein). Ter illustratie, de trap is ook meteen bij de entree.
[img]m/Q2cHWO.jpg[img]
[img]m/ktnEox.jpg[img]
Hier wil ik het behangetje vanaf hebben, de trap moet zwart-wit blijven. Past die canvas er eigenlijk wel bij?Ik kan niet bedenken wat voor kleuren ik in de entree wil omdat het wel wat licht moet blijven.
Ik heb een kledingkast van Ikea, zelf samenstellen, de Pax. Erg fijne, goed stevige kast die ook fijn duurzaam is!
Is die kleur van Lor1_1984 niet iets voor je hal? https://www.flexa.nl/nl/kleur-informati ... peony-pure
Janine1990 schreef:ClaudiaHS schreef:Oh je bedoelt dan meer de kleur van de muur waar je het behang afhaalt??
Dan zou ik net als Karin voor grijs kiezen.
Licht-grijs.
Ja die muur inderdaad, weet niet of boven de trap dan nog verstandig is... Ben verder niet echt van het roze enzo hoor *understatement*, dus dat is niet de kant die ik op wil met het sfeervolle
Oh

kohtje schreef:In mijn nieuwe huis ligt laminaat. Prachtig maar hoe onderhoud je dat?
Als ik op internet kijk kan je er het beste niet overheen lopen.
Heb een hoop huisdieren en ga echt niet op pantoffels lopen.
Gewoon normaal mee omgaan. Ik loop dan wel altijd op sloffen, maar niet voor de vloer