LisaFaded schreef:Ons huis heeft nog niemand interesse in geboden. Staat al sinds mei te koop helaas
Het huis waar wij voor willen gaan staat in feb 3 jaar te koop
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Symbeami schreef:Jeetje Hamont GEFELICITEERD!! wauwww wat is dat snel gegaan!
*is wel een klein beetje jaloers*
(temeer ook omdat jij volgens mij belangstelling voor mijn huis had, maar de keuze op een ander huis gevallen is)
Angeliquee18 schreef:Wat een goede berichten allemaal !! Helemaal top !
Ook wij zijn toch weer verliefd geworden op een huisje.. ( dacht echt dat het niet meer kon )
Dus nu weer bieden.. en wachten.. en stressen haha.. word vervolgd !
Jolliegirl schreef:Wij zijn heerlijk bezig geweest!
Behamg boven is er bijna allemaal af..
Beneden ligt het plafond al in puin..
Aannemer is geweest voor de keukenmuur..
A.s.maandag word de stroom aangesloten..
Morgen gaan we weer verder!!
Vinden jullie het leuk om fotos te zien morgen?
Hamont schreef:Symbeami schreef:Symbeami, welk huis was dat dan?
Wij hebben niet zoveel huizen bekeken, en ook nog geen keus gemaakt, wel wat op het oog.
Hoffie777 schreef:Wij hebben afgelopen week bod uitgebracht en die is gisteren geaccepteerdMaandag voorlopige koopakte tekenen. Ook moet ik maandagochtend een notaris doorgeven aan de verkoopmakelaar. Heeft iemand tips waar ik aan moet denken bij het uitzoeken van een makelaar?
Jolliegirl schreef:Quera hou je rekening ermee dat de.makelaar een prijs maakt die hem aanstaat
Zo hoog.mogelijk dus. Ik vertrouw niet op advies van een makelaar.
Riaa_ schreef:Jolliegirl schreef:Quera hou je rekening ermee dat de.makelaar een prijs maakt die hem aanstaat
Zo hoog.mogelijk dus. Ik vertrouw niet op advies van een makelaar.
Is niet altijd het geval.. want hoe langer een woning in de verkoop staat, hoe geirriteerder de verkopers worden dat het niet goed gaat en te lang duurt. Afijn je bent dan je eigen graf aan het ingraven zeg maar.
Gewoon ook zelf vergelijken met woning die verkocht zijn in de omgeving dan kan je zelf ook een beetje een inschatting maken.