Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Morganlefay schreef:Eucalypthus kan een boom worden, alleen een fikse winter doet m wel de das om.
Ik heb een wintervaste die tot -20 kan ofzo, dus dat scheeltIk wil nu alleen takken gebruiken voor mmijn kerststuk, hoe kan ik dat het beste doen? Zoveel mogelijk aan de onderkant?
Kaka schreef:![]()
Het is nu 1 grote klerezooi omdat die schuur gesloopt wordt. Niet om aan te zien dus. Alles wat er in staat mag wel, m.u.v. de benoemde onderdelen (en die staan nu ook nog op een andere plek en moeten nog verplant worden). Ik wil voor een groot deel opnieuw beginnen.
Ik hou wel van wat zachtere vormen, denk aan:
[ Afbeelding ]
En:
[ Afbeelding ]
Het terras is ook van steentjes zoals op de 1e foto. Tikkeltje rommelig dus.
Wieldop schreef:Ik meld me hier graag ook voor ideetjes.
Wij hebben een nieuwbouwhuis en moeten de tuin gaan aanpakken, maar omdat eigenlijk alles kan is de keuze reuze. Maar wat lastig om dan te bedenken wat je wilt. Ik kom niet verder dan de 'standaard' indeling op papier uit te tekenen en daar ben ik al niet te vreden over. Lastig hoor!
Wieldop schreef:Bedankt voor jouw tip. Ik heb inderdaad al een moodboard gemaakt met ideeën op Pinterest, zoals misschien verwacht is die heel uiteenlopend.![]()
Ik ben ieder geval over de soort planten en kleur stenen wel uit. Nu alleen nog de indeling van de tuin en soort bestrating. Ik vind namelijk gras, grind, kleine maar ook grote stenen mooi, waardoor heel veel mogelijk is. Qua indeling wil ik graag twee zitgedeeltes creëeren waardoor ik eigenlijk standaard op dezelfde indeling uitkom. Voorin en achterin een plaatsje en tussenin stuk gras of planten en aan weerszijde een strook met planten.
Misschien inderdaad goed om eens een expert in te huren die mij uit mijn tunnelvisie kan halen