Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Mooi hoor! Menu heeft zo te zien ook wel een update gehad als ik kijk naar mijn oude?
Hoe doet-ie het met opstarten? Snel?
BrittS schreef:Bedankt voor de antwoorden, backlight is dan wellicht nog wel het proberen waard, 9 jaar is inderdaad een lange tijd als het om ontwikkeling gaat op technologisch gebied![]()
Ik zit nog wel een beetje met het touchscreen, moet je dan echt swipen naar de volgende pagina? Ik lees op mijn zij met één arm onder mijn kussen en met de andere houd ik de reader vast en klik ik dus op het knopje voor de volgende pagina. Het swipen over het hele scherm heen lijkt me echt heel onhandig, wat is jullie mening daarover?
BrittS schreef:Bedankt voor de antwoorden, backlight is dan wellicht nog wel het proberen waard, 9 jaar is inderdaad een lange tijd als het om ontwikkeling gaat op technologisch gebied![]()
\
BrittS schreef:De libra vind ik erg groot ogen eigenlijk, beetje meer formaat ipad mini? De Kobo normaal formaat met knopjes ideaal zijn, maar die bestaat zo te zien niet.
Backlight is iets waar ik nu dankzij jullie wel voor open sta, dat is in ieder geval al een begin haha.
Mijn Sony maakte vanmorgen weer heel even verbinding met de pc, heb er in ieder geval 2 boeken op kunnen zetten voordat hij weer moeilijk begon te doen, dus ga er gewoon nog even over nadenken, even wennen aan het idee dat er wat anders moet komen ofzo
Incroyable schreef:Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je boeken van een computer naar een ereader zet? Ik heb al wat lopen proberen, maar ik kom er nog niet echt uitwaar halen jullie de boeken vandaan ook?
ValerieM schreef:[ [url=m/74JomB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even voor jou beeldvorming, de Libra en de iPad mini, en de libra met mijn oude Sony. Dit was de prs-t1
Hopelijk heb je er iets aan.
Of misschien een ander merk?
Incroyable schreef:Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je boeken van een computer naar een ereader zet? Ik heb al wat lopen proberen, maar ik kom er nog niet echt uitwaar halen jullie de boeken vandaan ook?