Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:anders ik wel... word echt niet goed van dat wachten druk wel tig keer per seconde op mijn telefoon of ik een oproep gemist heb ofzo.. hoop het echt, jeetje ben echt gigantisch aan het stressen omdat ik niet wil dat ook dit huisje aan onze neus voorbij gaat.
Attitude schreef:Als je in NL werkt dan kan je de rente gewoon aftrekken.
veerledec schreef:Attitude schreef:Als je in NL werkt dan kan je de rente gewoon aftrekken.
Nee, zo simpel werkt het niet hoor. Als je in Nederland nog een bron van inkomen hebt, kan je opteren voor binnenlandse belastingplicht in Nederland. En dán kan je ook hypotheekrente aftrekken. Opteren voor binnenlandse belastingplicht is alleen niet altijd voordelig. Het is een ingewikkelde materie.
Attitude schreef:veerledec schreef:Nee, zo simpel werkt het niet hoor. Als je in Nederland nog een bron van inkomen hebt, kan je opteren voor binnenlandse belastingplicht in Nederland. En dán kan je ook hypotheekrente aftrekken. Opteren voor binnenlandse belastingplicht is alleen niet altijd voordelig. Het is een ingewikkelde materie.
In dit geval wel.![]()
Want zolang je in nederland je afdrachten doet heb je recht op je rente aftrek van de nederlandse belastingdienst.