Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Jongens, ik ben ongetwijfeld een beetje simpel, maar het lukt me niet om foto's te plaatsen hier. Jammer, wilde graag een paar foto's met jullie delen, kijken of jullie ook vinden dat het veel verschil maakt.
Yipee schreef:chevax schreef:Jongens, ik ben ongetwijfeld een beetje simpel, maar het lukt me niet om foto's te plaatsen hier. Jammer, wilde graag een paar foto's met jullie delen, kijken of jullie ook vinden dat het veel verschil maakt.
Onderaan de balk waar je een reactie typt staat er de knop 'voeg foto's toe'. Je kan dan een bestand uploaden van je telefoon of computer (de foto). Zodra die geüpload is zie je een lijstje met afbeeldingen. Je kan dan klikken op de afbeelding die je graag wilt plaatsen.
MarjanB schreef:Kiezen voor plaats een nieuw antwoord links onderaan..
chevax schreef:Gelukt! Dezelfde hoek van de woonkamer van het hoofdgebouw, maar bij de eerste foto is het te donker en zie je niet dat het een lichte, hoge ruimte is en op de tweede foto zie je dat imo veel beter. En één foto zal het verschil niet maken, maar als je alle foto's van het huis ziet, dan is het een wereld van verschil.
Met dank aan Karuna
Sybelle schreef:chevax schreef:Gelukt! Dezelfde hoek van de woonkamer van het hoofdgebouw, maar bij de eerste foto is het te donker en zie je niet dat het een lichte, hoge ruimte is en op de tweede foto zie je dat imo veel beter. En één foto zal het verschil niet maken, maar als je alle foto's van het huis ziet, dan is het een wereld van verschil.
Met dank aan Karuna
Veel beter. Ik heb beelden gezocht voor publicaties en belichting of hoek van een foto kan zo sfeer bepalend zijn. En dan moet de eerste ook nog gelijk goed zijn zodat het het juiste gevoel opwekt voor de rest. Als je die mist kijken mensen al snel negatiever. Als je daar niet in getraind bent, ben je je daar vaak niet van bewust. Kan me voorstellen dat je blij bent.
karuna schreef:Mijn huis is al weken verkocht. Het is nu wachten op de overdracht die op zijn vroegst pas begin december kan. Dat ging heel rap zonder makelaar en een bod zonder voorbehoud, twee dagen nadat ik het besluit genomen had was het bod vanuit het niks in de mail. ze zijn daarna nog wel wezen kijken. Maar meer om te zien wat er nog gedaan moest worden. Ergens eind deze week of over 3 weken taxatie mensjes over de vloer.
Ik kan hopelijk wel eerder terecht aan de andere kant, zodat mijn spullen alvast over kunnen. Maar daar is het ook heel traag.