Ik heb zonet nog 2 extra shiften in prikcentrum kunnen inplannen voor oktober
Dat maakt 20u op het einde van de maand. Komt ongeveer overeen met een maandje stalgeld, vind ik wel fijn zo. Voorlopig is er sprake dat we tot en met december regelmatig gaan blijven prikken, wie weet zelfs tot begin 2022. Ga er weer flink bovenop zitten en zoveel mogelijk shiften meepikken als het kan. Heb nog vrije dagen over, wie weet pak ik die op om dan eens een dubbele shift te draaien.
Wil hem goed besteden en geen impulsaankopen doen, dus even goed nadenken wat ik écht nodig heb!
moet erg zuinig van mezelf doen want ik heb nog wat stukken kunnen opspeuren voor een servies wat ik aan het completeren ben. En wil niet aan mijn spaarrekening komen. Dat betekent voor de komende 8 dagen 5 Euro per dag beschikbaar voor eten / drinken / benzine / hond / etc 

, snacks, curry dozen en een aantal potjes tonijn voor mijn ouders. In de vriezer liggen nog wat broden en witte bolletjes voor 25 cent, van een paar weken geleden. Ik was nu 20 euro kwijt aan boodschappen waar we zeker een week met ons tweeën van kunnen eten
ben er nu al helemaal happy mee haha