Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Voor wie ook Eurosparen heeft.. je kunt daar voor 10 Eurospareneuros een 10 euro stockontegoed kopen. Dit is ook voor bestaande klanten. Je kunt dus eerst de code zoals in mijn onderschrift gebruiken en daarna ook 1x de eurosparen code. Wel blijft je maximale korting per bestelling 10 euro maar op deze manier kun je dat dan dus 4x doen ipv 3x. Voor wie het goed bevalt toch een leuke extra weer. Heb hem zelf in ieder geval 'gekocht'.
Edit: er staat trouwens ook weer een persoonlijke geld terug actie in de Eurosparen app. Bij mij is het een pak karnemelk!
vec schreef:Begrijp ik goed dat de kortingen van stockon bv zuivel en pampers ook op andere dingen ingezet kan worden?
vec schreef:Ik heb net berichtjes gestuurd met stockon. Het is gewoon tegoed!
Wanneer je €30 op is gaat de pamper en zuivel van je bestelling.
Dus niet specifiek van een bepaald product.
Onhandig geformuleerd volgens de webcare haha
Alwiene schreef:@Mjetterd, pas op het is 1x eurosparen stocktegoed per huishouden. Kans is dus groot dat ze die 2e terugdraaien als het op 1 account is!
Mjetterd schreef:Alwiene schreef:@Mjetterd, pas op het is 1x eurosparen stocktegoed per huishouden. Kans is dus groot dat ze die 2e terugdraaien als het op 1 account is!
Ooh, daarom moet je dus de voorwaarden lezen.
Ik heb nu 2 keer op mijn account staan inderdaad. Vond het wel makkelijk tegoed verdienen op deze manier.
Roos_M schreef:Is dat boodschappen doen via stukon wel gunstig tegen over huismerken en Lidl bijv?
Idem bij het Eurosparen.
Wie van jullie doen koopzegels sparen? Daar ben ik hee fanatiek mee !![]()