Rebecca schreef:Raamfolie is echt geen aanrader van action Blijft hier anders perfect zitten Wel goed opletten dat je het stevig en secuur aanbrengt.
mirriejj schreef:[naam] schreef:Raamfolie is echt geen aanrader van action Blijft hier anders perfect zitten Wel goed opletten dat je het stevig en secuur aanbrengt.Meer het afhalen , heb het raam niet meer geboend na verlaten van de woning
Weet iemand van jullie of ze van die fitnessballen verkopen bij de Action? Ze moeten ongeveer 65cm in doorsnede zijn.
Vorige week een kersttrui gekocht maar die was te klein. Wilde deze week een grotere meenemen Liggen ze niet meer in de winkel.
Voor alle mensen die vragen of iets er is: het staat gewoon op de site! Zag net een frituurpan van 19,95. Ervaring heb ik er niet mee
xZiva_ schreef:Voor alle mensen die vragen of iets er is: het staat gewoon op de site! Niet alles wat ze hebben staat op de site
Nee, dat is niet in kaart te brengen En het wisselt ook nogal van winkel tot winkel, vind ik...Wij hebben er twee redelijk dicht in de buurt en zelfs daartussen is verschil in assortiment!
xchanel01 schreef:Weet iemand of ze nog van die kersttruien hebben? Misschien nog een enkele maar die zijn heel hard gegaan.
Bijna overal al n week uitverkocht, ik was van de week ook opzoek maar heb bij die action niet kunnen slagen.