Kan je helaas de hand schudden ash, wij hebben gister na heel veel telefoontjes en weer opnieuw allerlei papieren in te vullen en ondertekenen gehoord dat de hypotheek rond is dus we gaan dinsdag tekenen!
Jullie zijn hier allemaal wel super creatief zeg! Echt mooi
Ik ben op dit moment hard aan het denken en zoeken over de kleur van de wand in de woonkamer. Moeilijk om een definitiefe keus te maken. Vind het volgende mooi: Taupe Beige Zandkleur
Hebben voor hout gekozen, waarzowel bruin in meerdere tinten en grijs in voorkomt en de bank word taupe kleur.
De muur welke ik in een kleur wil daar komt ook de bank tegen aan.
slaapkamer is dan weer minder lastig daar kan alles.
MamaMiesje
Geplaatst: 18-08-13 10:38
Ik zou dan voor een grijs gaan. Kun je nog altijd kiezen of je voor een 'koud' grijs gaat met meer blauw of groen tinten er in ( https://www.google.nl/search?q=koud+gri ... jTP3JnM%3A) of een 'warm' grijs die meer richting rood/bruin gaat, maar dan zit je dus idd al richting een taupe Grijs past gewoon overal bij en dan zit je ook niet moeilijk als je later nieuwe meubels koopt.
Als je bank taupe wordt, dan zou ik qua muue achter je bank de kleur taupe schrappen. Ik zou zelf voor wat contrast gaan
persoonlijk ben ik ook gek op grijs hihi! Wij gaan voor deze kleur in de woonkamer: http://www.flexa.nl/nl/kleur/authentic-grey/ Met deze kleur achter de bank: http://www.flexa.nl/nl/kleur/early-dew/ Deze kleuren moet je trouwens in het echt zien om te zien hoe ze zijn haha, want zo op de pc komt het niet echt over.... Early dew is een beetje groen/grijs/blauw, hangt ook wat af van hoe het licht erop valt
ik durf dat nooit te zeggen. Loop de praxis/karwei/gamma eens in en haal daar de kleurkaartjes van de Flexa creations lijn eens. Dan kun je ze in ander licht zien en misschien bij je bank houden. deze lijn van Flexa heeft meer mooie kleuren. Ik heb toen alle kaartjes met kleuren meegenomen haha en zo uiteindelijk gekozen. Early dew hadden we al in ons oude huis en vind ik nog zo mooi dat we die weer doen
Heb je toevallig een iPad Ash? De app 'Roomplanner' is ideaal: kun je 3D je woonruimte en meubels namaken en alle kleuren van de regenboog op je muur kalken
x_Anne_x
Geplaatst: 18-08-13 11:05
Ik zou taupe idd schrappen.
Vind die tweede kleur die Marley laat zien erg leuk maar weet niet zo goed of dat kleurt bij de bank. Lastig hoor.
Ash_
Geplaatst: 18-08-13 11:16
Ja probleem is alleen dat ik de bank ook nog niet heb.
Ga indd roomplanner downloaden vanavond. Kan je dan ook afmetingen invullen?
Grijs is indd een mooie kleur voor bij de bank. Morgen maar even kleur stalen halen. Al is dat ook lastig want de verf word gehaald bij een groothandel. Haha maar even bespreken met die man dinsdag.
MamaMiesje
Geplaatst: 18-08-13 11:19
Ja maar dan moet je dus ietsje bij kopen, paar euro maar, maar dan kun je dus zelfs je meubels op de goede afmetingen maken
Kijk, dit is mijn woonkamer in die app
Ash_
Geplaatst: 18-08-13 11:24
Ow doen we dat Jammer dat ik mijn ipad niet bij mij heb. Ben aan het werk
Ik werk gelukkig in het praktijkonderwijs, daar valt de rompslomp nog wel mee al ben ik meer opvoeder dan leerkracht Ik ben 10 jr geleden begonnen met stage lopen en werk er nu een aantal jaar fulltime.
Ik heb het geduld niet om zo'n roomplanner te maken, ook staat dan niet de bank erin zoals ik em wil of in de kleur die ik wil..... ik werd er doodmoe van