Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Mag ik jullie advies even vragen ? Er was ( of is ?) ooit een topic op Bokt waarin mensen hun inrichting etc lieten zien. Maar ik kan dat topic niet meer vinden en heb toch een vraag.
ik houd namelijk wel van een wat stoere inrichting, dus grof hout, gecombineerd met wollen kleed, aardewerk vazen etc. Maar als ik meubels neem van hout, dan is een houten vloer vaak niet zo mooi. Teveel hout ofzo ? Maar wat voor vloer dan wel ??? Weten jullie dat misschien ?
Sjolvir schreef:Oei lastige.. geen idee, ben kluns in kiezen.. Wat heb je verder aan kleurtjes in huis qua accesoires etc.? Daar bij aanpassen?
Heb hier al jaar een kast staan die nog moet (verf staat er ook al overigens, althans die voor de zijkanten, kleur voor de laden nog geen idee) en een bordenrek (Verf staat er ook al eeuwig), maar knutsel verven zit er even niet in, dus moet nog even wachten. En heb nog een bord (van hout zeg maar grote planken ding) om van te maken iets zoals onderstaande foto, maar zit ook on hold.
[ Afbeelding ]
Jotoma schreef:Van het topic bokkers op de huizenmarkt, naar bovengenoemd topic voor interieurtips en nu toegekomen aan dit topic. Fijn Bokt
We willen de keuken gaan verven, nu kwam ik Annie Sloan tegen, dat lijkt me top hiervoor.
Het is over een plastic folie heen, dus naast ontsmetten moet ik volgens mij tegen weinig problemen aanlopen.
Wat ik me wel afvroeg, krijg je met de wax van annie sloan ook een beetje glad ipv ruw oppervlak?
Alvast een deel van de betreffende keuken. De muurkleur is dus nieuw, dus dat rood/bruine moet in elk geval aangepakt worden. Ik denk dat het alleen het rood/bruine wordt en de kastjes niet, vind ik wel een hele grote stap voor het uitproberen van een nieuw verfje.
Wat zouden jullie doen qua kleuren?
[ [url=m/QNlkvz.jpg]Afbeelding[/url] ]
lrm schreef:Als jullie meubels gaan verven voor iets waar kinderen op spelen of wat op de kinderkamer komt te staan lakken jullie die dan nog extra af? Of kan dit alleen met een verf gedaan worden?