Imho is als je zo goedkoop mogelijk een toch best wel oké telefoon wilt een Galaxy S3 mini een prima keuze. Of is er bij de Aldi in Duitsland ook een leuke Wolfgang in verkoop? Hier in NL is een prima ding te koop voor 189 euro op moment. (goed ik kan die voor 120,- importeren uit China..)
Overigens over het gevoel dat jij denkt dat ik je geef, je wilt een telefoon dat zo klein mogelijk is maar toch oa goede foto's maakt en geen technische snufjes bevat, dan ben je gewoon niet toe aan een smartphone toch? Mijn moeder heeft ook een smartphone, ze snapt er soms niks van maar kan er prima mee whatsappen met haar dochters, zoons en familie en op facebook wanneer ze thuis is. Heeft ze geen mobiele verbinding gebruikt ze de SMS of BEL functie wel. Het is niet zo ingewikkeld, je moet er alleen een andere kijk op hebben.
@Yinthee, Tele2 heeft prima aanbiedingen voor €20,- per maand 500MB en 200 min/sms met een Galaxy S4 mini, is dat niet iets voor jou? Over het algemeen hoef je niet te verlengen trouwens, gewoon het abonnement door laten lopen, dan is die maandelijks opzegbaar. Als de prijs na het contract nog steeds geld dan tenminste. (ik zeg wel de Galaxy S4 mini, maar die is nu gewoon in vergelijking met de andere providers en op totale eindprijs na 24 maanden het beste wat je kan nemen)