De tafel is uit logeren geweest en gezandstraald er zit een matte greywash beits op ben er zo blij mee.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Nette schappen zo. Welke kleur is het? Gewoon wit?
Bielsje schreef:Wat een gedoe zeg. Ik ging onze "extra" slaapkamer aanpakken had ik besloten en vrij snel had ik het hoekje van de wasmachine gedaan. Maar dan he..... Alle paardenspullen lagen daar, overal. En waar moet je die laten zodat je kunt schilderen
![]()
Voor de beeldvorming, de overloop is zo'n 0.75m2 en het looppad om ons bed zo'n 70cm breed![]()
Dus toen manlief een weekendje moest werken in het buitenland heb ik mijn kans gegrepen en alles volgebouwd tot ik nog net via een hoekje het bed op kon klimmen![]()
En voor een kleur die ik random online heb besteld, ben ik er nog blij mee ook![]()
Tijd om kasten te gaan schilderen zodat we kunnen gaan organiseren! Ooit...![]()
[ [url=m/a9qd8J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mA7hDz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lisitano schreef:Die roze muurHeel tof!
Ik vind het een heel mooie, warme kleur Bielsje. Dat roze vind ik niet echt opvallen zo op de foto’s.
Bij ons raakt het steeds meer af. Ons pronkstuk in huis is toch wel deze. Ik ben echt verliefd, elke keer als ik er weer naar kijkHet frame is brushed messing maar het is meer een bronzen kleur.
[ [url=m/5BUQq3.jpg]Afbeelding[/url] ]