idinn schreef:Nu zijn dekjes, uit eten en elke maand kleding voor jezelf natuurlijk wel zaken waar je makkelijk op kan besparen, want luxe. Maar snap ook wel dat je dat gewoon niet wilt, dan is een dag extra werken wel zo fijn
Nee ik heb het geprobeerd haha.
Kleding koop ik niet eens vaak voor mijzelf, maar met 3 kinderen vol in de groep heb je best wat nodig en daarbij is regelmatig uiteten ook wel lekker en gezellig. Nu probeer ik nog steeds op te letten, ben me wel meer bewust. Koop vooral spullen te kopen die we echt nodig hebben en wat extra te sparen.

Oude shirts of shirts van Zeeman aan naar stal. Of een oude spijkerbroek als ik enkel ga longeren. Heb me wel bewust een nieuwe fleece en hoodie gekocht die voor stal zijn, maar eigenlijk kan ik ze ook best aan in dagelijkse leven buiten werk om. (Of op werk gebruiken als het een keer wat frisser is door tocht).
want elk uur wordt geteld... maar groei per uur nog steeds niet tov dat van jaren terug
corona bij volledig gevaccineerd persoon trouwens dus tja...

Gisteren en vandaag de dierenarts bij mijn paard gehad. Acute einschuss, zoals het nu lijkt. 2 x spoedvisite in het weekend, de nodige antibiotica en koortsremmers. Daar gaat het spaargeld …
. Zeer pijnlijk. Wat ik voor de auto betaald had was toch wel een stukje meer dan die €400
. Onze auto’s zijn nu beiden 8 jaar oud maar staan braaf in de all risk. Nu weer een nieuwe kunnen we echt niet meer betalen.
) maar goed, die had ik toen vergeten op slot te zetten...