Hebben ze bij jullie nog een Frozen dekbedovertrek? Ik wil die heel graag voor het nichtje van een vriendin van mij maar in Blokker en Zwaagdijk was ie helemaal uitverkocht.
Iemand die weet of ze bij de action tussen de nep planten ook orchideeën hebben? Ik heb het nodig voor een surprise, dus een andere goedkope optie mag ook
Iemand die weet of ze bij de action tussen de nep planten ook orchideeën hebben? Ik heb het nodig voor een surprise, dus een andere goedkope optie mag ook
Volgens mij wel! Al vraag ik af of ze nu kunstplanten hebben..
tinkersjakie
Geplaatst: 09-12-15 16:37
Liesje89 schreef:
xFioon schreef:
Volgens mij wel! Al vraag ik af of ze nu kunstplanten hebben..
Ik dacht even leuke kerstballen enz in te slaan.. maar dat viel me even yegen.. geen spuitsneeuw geen babyblauwe ballen.. En de slingers voor in de boom alleen standaart kleurtjes toch maar even naar t tuincentrum dan
berdien85
Geplaatst: 11-12-15 11:31
Hebben jullie ergens die kersttruien met Rudolf ook nog gezien? Hier in de buurt lijken ze allemaal op te zijn, behalve die met een kalkoen (en die zijn niet leuk)...