Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hielkebro schreef:Lotje199 schreef:Voor whatsapp en dergelijke kun je de kleur van het lampje instellen. Als het lampje groen is kun je hem van de lader halen, de batterij kan dan nog niet helemaal vol zijn. De tekst kun je uitzetten bij instellingen.
waar staat dat bij instellingen ?
Quad schreef:En nu wil je voor €200,- een nieuwe telefoon die net zo groot is?![]()
Gaat helaas niet lukken.
claudiadvx schreef:ik ben ook goed te spreken over mijn htc one v
sorry ik kom even binnenvallen haha
rina schreef:Whats???? nope dus. Geen enkel stukje van de hedendaagse technologieEr is hier geen netwerk waarmee dat kan. Daar ben je tenminste G3 voor nodig en mijn X10 heeft blijkbaar een te slechte antenne, ik krijg de G3 niet aan de praat. Kennissen van me hebben wel een smartphone (koelkastmodel
) die hier wel de G3 kan pakken, maar ook dat is maar net aan. De Duitse G3 werkt hier helemaal niet.
En de reden dat ik wel graag een smartphone wil, is dat als ik dan in NL rondrijd met auto (of dan zit ik ernaast) en er ineens heel slecht weer lijkt aan te komen of ik toch even de filemeldingen wil bekijken, ik daarvoor toch net wel die smartphone nodig ben. En dat red ik nog wel op het G2 netwerk.