Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naath86 schreef:Ik vraag me wel serieus af hoe mensen aan 4 m3 gas komen in de maand. Wij zijn met zijn 2en en verbruiken met douchen ongeveer 0.4 m3 per dag. Dan ga je toch echt wel over de 10 m3. Wij hebben net een nieuwe cv en douchen max 15 minuten totaal samen. Ben toch wel benieuwd hoe sommigen dan zo laag zitten.
karrij schreef:Naath86 schreef:Ik vraag me wel serieus af hoe mensen aan 4 m3 gas komen in de maand. Wij zijn met zijn 2en en verbruiken met douchen ongeveer 0.4 m3 per dag. Dan ga je toch echt wel over de 10 m3. Wij hebben net een nieuwe cv en douchen max 15 minuten totaal samen. Ben toch wel benieuwd hoe sommigen dan zo laag zitten.
Dat kan ook niet, als wij weg zijn( op vakantie) dan " verbruiken" we al 0.15 kuub, dat is dus 4,5 kuub per maand. Dan wordt er dus niet gedouched en gekookt!
Echwel schreef:Is een regendouche die we bij de Lidl hebben gekocht dus gewoon zo een simpele dan ook zo duur
https://www.lidl.nl/p/livarno-home-rege ... SkEALw_wcB
karrij schreef:Dat kan ook niet, als wij weg zijn( op vakantie) dan " verbruiken" we al 0.15 kuub, dat is dus 4,5 kuub per maand. Dan wordt er dus niet gedouched en gekookt!
Sharani schreef:Muronia: wat veel, heb je dan de kachel al aangehad?
Lukka63, voor full electric valt dat me erg mee.