manzano schreef:Foto's zelf maken met een iphone? Nou dan vind ik je makelaar-onwaardig hoor. Spijt me zeer.
Annuleringskosten deed ik ook nooit aan.... Als ik m'n werk niet goed doe moet een klant gewoon voor iemand anders kunnen kiezen. Alleen de opstartkosten kreeg je niet terug, maar die waren ook echt alleen maar kostendekkend voor de fotograaf/funda etc.
Ik heb hem een bepaald bedrag betaald en n daarin zaten indd z’n opstartkosten. Het is niet zo dat hij niks heeft gedaan, maar het is ook niet opgepakt zoals zou moeten of zoals je mag verwachten.

ziet er lekker mediterraans uit.
Vanmorgen al de knoop doorgehakt eigenlijk. Ik ben nagegaan als optie 1 niet door zou gaan. Mwa jammer en weer door. De gedachte aan optie 2 oef dat zou me gaan zeer doen. En meteen daarna kwam de melding dat de verkopers van optie 1 niet accoord wilden gaan met mijn bod.
Op net geen 600 km afstand. Mjammie walnoten, mjammie druif, heerlijke pruimen en aardig wat jonge fruitboompjes waar die van mij goed bijpassen. Ruimte voor moestuin, net geen 1000 m2 grasveld/tuin/geen idee wat het is.
Dat gaat deels bloementuin worden en paden maaien. Het komt met alle gereedschappen die ervoor nodig zijn. En voor zeker 3 jaar aan stookhout pellets en gewoon haardhout.