Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:noviceh schreef:Mooie afvalbak San! Hier gaat het groenafval altijd direct de kliko in. Welke waterkoker heb je uiteindelijk uitgezocht?
Dat wilde ik ook. Maar volgens mijn vriend is iedere keer naar buiten lopen in de winter vervelend. En daar heeft ie wel een punt.
Een Kitchenaid, keizerrood:
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Ceetje_bokt schreef:Mooie waterkoker, ik heb een rode kitchenaid keukenmachine.
Ja, die wil ik ook. Maar ik vind t wel zonde omdat ik m waarschijnlijk nooit ga gebruiken.
Ceetje_bokt schreef:_San87_ schreef:
Ja, die wil ik ook. Maar ik vind t wel zonde omdat ik m waarschijnlijk nooit ga gebruiken.
Dan zou ik m NIET kopen omdat het ding best veel ruimte in beslag neemt en het best een dure grap is als ‘accessoire’ aka stof- en vetmagneet.
_San87_ schreef:Oooh ik wil zo graag verhuizen!
PSvanLot schreef:_San87_ schreef:Oooh ik wil zo graag verhuizen!
Hoe lang gaat het nog duren?
Wij gaan morgen het stucwerk van de slaapkamers afsteken en maandag komen ze het opnieuw opbrengen. Het zit er al sinds 1968 op dus met een beetje aanraken komt het er al af haha.
Wilde eerst wachten tot de zomer, want we zijn beneden nu net klaar, maar kon het niet meer aanzien. Ons laatste binnen project, dan is echt alles gedaan.
Stucwerk, nieuwe vloeren, verfje en nieuwe meubels en dan is dat ook helemaal klaar!
Ceetje_bokt schreef:_San87_ schreef:Damn, die is wel next level duur.
Ah die kleurt niet bij je waterkokerscheelt weer zo’n €400
PSvanLot schreef:31 maart dat is het zo, maar goed dat het geen schrikkeljaar is dit jaar, scheelt je een dag whaha.
Ik vind het afsteken van stucwerk eigenlijk ook wel lekker. Beneden kwam het er met geweld vanaf, super grote blokken tegelijk. Hopelijk morgen ook!
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:31 maart dat is het zo, maar goed dat het geen schrikkeljaar is dit jaar, scheelt je een dag whaha.
Ik vind het afsteken van stucwerk eigenlijk ook wel lekker. Beneden kwam het er met geweld vanaf, super grote blokken tegelijk. Hopelijk morgen ook!
Ja, true, het gaat ook snel. Maar toch, niet snel genoeg.
Ik hoop voor je dat t ook zo snel gaat, deze keer. Gaan jullie ook schilderen?
PSvanLot schreef:Ooo ja de mixer van KitchenAid zijn echt te gek! Ik twijfel al zo lang er een te kopen!!
Ben verliefd op de Blossom, maar wat een geld!
https://www.kitchenaid.nl/mixers/859711 ... le-blossom