Overigens kan ik zwart/bruin niet zo betonnerig vinden, dat is meestal toch echt wel een grijstint.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@Whale: in principe kunnen zowat alle kleuren bij een betongrijze kast, maar ik snap dat je zo langzamerhand aan iets nieuws toe bent
Overigens kan ik zwart/bruin niet zo betonnerig vinden, dat is meestal toch echt wel een grijstint.
MarjanB schreef:Ik denk dat die kast het heel mooi doet bij kleuren met grijstint erbij zoals early dew of denim drift.
maai_ke schreef:Hoi,
Ik heb even een vraagje. Ik zag onderstaande twee doeken van Marilyn Monroe maar kan ze nergens weer vinden en via Aliexpress zijn ze uitverkocht. Weet iemand misschien waar ik deze kan vinden? Het mag gewoon canvas zijn hoor!
https://nl.aliexpress.com/item/32668239694.html
Alvast bedankt!
Boras schreef:Foto rechts: deze tafel zou ik dan kiezen.
Foto links: deze tafel met jouw stoelen vind ik 2 heel verschillende stijlen die niet echt matchen samen.
Edit: verduidelijkt.
liekec schreef:Quellian, klopt! Ben ik ook een beetje bang voor. Maar onze eettafel staat niet direct naast de tv of kast dus maakt opzich niet heel veel uit als het niet precies matcht. Moet voornamelijk gewoon een stuk donkerder worden, richting de foto rechtsonder. Kan denk ik altijd wel nog een lakje doen als het nog te licht is..?
liekec schreef:Eetstoelen besteld![]()
[ [url=m/EItanq.jpg]Afbeelding[/url] ]
We twijfelen nu over de eettafel. Of deze van Leen Bakker, 550 euro maar die moeten we zelf nog beitsen naar een donkerdere kleur (dit matcht niet met onze stijl en dus tv meubel etc). Mooi boomstamblad wel!
[ [url=m/eZReSn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of deze, dit is steigerhout maar wordt dan wel voor ons gebeitst en is uiteindelijk goedkoper dan de tafel hierboven. Scheelt 100 euro plus nog de beitsprijs van die andere tafel.
Het zou dan de stijl van de linker worden in de kleur van de rechter.
[ [url=m/2nWNd5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie het mooiste?
Quellian schreef:liekec schreef:Quellian, klopt! Ben ik ook een beetje bang voor. Maar onze eettafel staat niet direct naast de tv of kast dus maakt opzich niet heel veel uit als het niet precies matcht. Moet voornamelijk gewoon een stuk donkerder worden, richting de foto rechtsonder. Kan denk ik altijd wel nog een lakje doen als het nog te licht is..?
Nou, dat is het een beetje met beits... je kunt er niet 'zomaar' een lichtere variant overheen smeren. Je moet hem dan eerst weer volledig kaal schuren
Wacht, ik ga even foto's zoeken van mijn beits-ervaring.