Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:52

mystery1980 schreef:
wasmiddel en drogisterij spullen koop ik in duitsland en frankrijk groot in, dus daar heb ik komend jaar niks meer nodig. Optimel en wereldgerechten eet/drink ik niet.

Optimel en wereld gerechten sloeg verder niet op de app :). Was gewoon in de supermarkt.

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:57

In welke spermarkt is dat in de aanbieding Mjetterd?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:07

:') _/-\o_ wat een typefout en daarna wat verkeerd lezen kan doen.....

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:10

Voor degenen die verse dingen zoals groenten verwachten bij Stockon, de app is in eerste instantie opgezet als alleen bestemd voor houdbare zaken, kwam toen ook met de gewone pakketdienst. Het was dus geen boodschappenservice maar het idee was, al het houdbare bestel je bij ons dan hoef je dat alvast niet meer te slepen en alleen nog je vers in de supermarkt te halen. Omdat er héél veel vraag was naar verse producten zijn ze nu toch begonnen met een zeer beperkt assortiment zuivel. Wellicht gaan ze dat verder uitbreiden in de toekomst, maar het was niet de opzet van het begin af aan zeg maar.

Als iemand mijn persoonlijke code gebruikt krijg diegene 30 euro (3x 10, dus 3 bestellingen van 25 euro moet je dan doen om aan je 30 euro korting te komen, wel kan je extra korting krijgen maar dat staat los van de code) en ik krijg éénmalig 10 euro korting (ook te besteden bij 25 euro) op het moment dat diegene zijn eerste bestelling gedaan en betaald heeft. Daarna niet meer. Dus wat mij betreft mag iedereen stoppen na zijn eerste bestelling hoor hahah, maar ik vind zelf de korting veel te interessant. Anders zou ik ook niet zo blij zijn als mensen mijn code gebruiken, ik krijg immers precies net zoveel korting maar dan op 1 levering. Als ik dat niet oprecht interessant vond wat zou ik dan moeite doen om mijn code te verspreiden? :)

Ik ben een hamster, en vind dat ik kansen moet pakken als ze er zijn. Dus hey, 5 rollen aluminiumfolie en 6 pakken suiker op voorraad, het gaat niet kapot dus ik vind het prima. Zolang ik maar vrij zeker weet dat de korting hoger is dan ik normaalgesproken ergens anders zou kunnen krijgen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:13

Ik kan me niet bedenken wat er interessant aan is...

Handig is het wel.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:14

Alwiene, wat mij betreft mag jij tot Koningin Besparen van dit topic benoemd worden :') _/-\o_

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:26

Mjetterd schreef:
mystery1980 schreef:
heb ook even gekeken, maar ik vind het assortiment ook te beperkt. Zocht Elk melkpoeder hebben ze niet, vervolgens teisseire siroop, hebben ze ook niet, vervolgens eieren, vlees en broccoli hebben ze ook allemaal niet. Toen hield het voor mij wel een beetje op.

Was ook mijn eerste ingeving. Maar heb uiteindelijk wasmiddel en drogisterij spullen gekocht. Hoef ik dat mooi zelf niet mee te slepen uit de winkel.
En voor de dagelijkse boodschappen net naar de supermarkt geweest :).

Optimel 1+1 gratis, word hier elke dag gedronken dus even ingeslagen.
Vanaf morgen de knor wereld gerechten 1+1 gratis, die ga ik ook even op voorraad kopen.

Waar vind ik de optimel 1 plus 1 gratis ?

Dubbel zie ik inmiddels.
Laatst bijgewerkt door briitje op 11-09-18 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:31

vec schreef:
In welke spermarkt is dat in de aanbieding Mjetterd?

Spermarkt *D

Boni, is niet een hele bekende supermarkt. Maar wel goedkoop. Hier in de omgeving zitten er meerdere, maar zitten volgens mij niet door het hele land.

http://bonisupermarkt.nl/onzewinkels

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:37

JoyCiej007 schreef:
Alwiene, wat mij betreft mag jij tot Koningin Besparen van dit topic benoemd worden :') _/-\o_

Ik doe mijn best :') :') Ben gewoon mega koopjesjaagster, t is mijn hobby, ach je kan denk ik slechtere hobby's hebben haha.

@Vec, als je 48% korting niet interessant vindt... ik wel haha, voor sommige dingen dan, andere kunnen nog goedkoper elders. Of bedoel je de woordkeuze interessant? Vertaal het dan maar als 'de moeite waard' :P

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:45

Daar was ik inmiddels wel achter ja ;) ook heel mooi trouwens dat je je inzet om te sparen voor (kerst)pakketten voor anderen die t minder hebben. Petje af!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:06

Alwiene schreef:
JoyCiej007 schreef:

Ik doe mijn best :') :') Ben gewoon mega koopjesjaagster, t is mijn hobby, ach je kan denk ik slechtere hobby's hebben haha.

@Vec, als je 48% korting niet interessant vindt... ik wel haha, voor sommige dingen dan, andere kunnen nog goedkoper elders. Of bedoel je de woordkeuze interessant? Vertaal het dan maar als 'de moeite waard' :P

Woordkeuze interessant inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:07

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 16:11

Ik ga ook meelezen met jullie!

Woon sinds kort samen dus een rekening geopend voor boodschappen geld en wat bewuster boodschappen gaan doen. Ik wil proberen de boodschappen voor 75 euro per week te doen. Dit is dus inclusief schoonmaakmiddelen e.d., exclusief kattenvoer omdat mijn partner daar niet aan mee betaald.

Zijn nu 2 weken bezig en red het prima met dit budget! Wij eten veel fruit en groente en proberen bewust te eten. Vindt het erg knap als mensen rond de 50 euro kunnen uitkomen met 2 personen en dan toch gezond en gevarieerd eten maar wie weet doe ik hier ideeën op. Nadeel bij ons is denk ik ook dat wij beiden fanatiek sporters zijn en dus ook veel en vaak eten, met een kommetje soep als diner redden we het niet.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 16:18

Die hoeveelheden schelen wel hoor Anne_bento, want ik plaats af en toe ergens op een groep waar ik zit foto's van mijn/onze borden en krijg dan soms te horen dat iemand kinderen daar nog niet genoeg aan zouden hebben, terwijl bij ons meer echt gewoon niet op gaat. Dus logisch dat je dan meer geld kwijt bent!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 07:39

Ja iedereen eet natuurlijke andere hoeveelheden! Wij zijn grote eters, vallen beiden snel af dus willen niet graatmager worden met al dat sporten, flink eten dus! Daarentegen halen we bijna nooit snoep, koek, chips e.d. dus daar ‘besparen’ we weer op ;)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:52

Iemand al het tweede verrassing gehaald bij de etos app. Zo ja is dat korting?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:54

Nee, hetzelfde als de eerste, 5 extra spaarpunten.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:58

Wordt wel steeds minder :=

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:28

Ik snap de app nog niet geheel. Maar krijg je een melding als stap 1 is behaald?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:33

Je gaat naar "mijn stappenteller"" dan naar ""bekijk je totaal"" staat onderaan. En dan staat er nog zoveel stappen tot je verrassing.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 10:29

En bij "mijn aanbiedingen" komen ze te staan als je je doel gehaald hebt.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 10:52

Als ik dat zo lees is die stappenteller niet echt meer de moeite waard :=

Net bij de Kruidvat Deoleen gehaald uit de aanbieding. Normaal €8,09 per stuk en nu in de aanbieding als 2 voor €9,95. Bij de ene Kruidvat 2 gehaald en er ging te veel korting af, hij ging als 1+1... Ik wilde sowieso nog meer hebben, dus heb bij een andere Kruidvat ook nog 4 gehaald, weer ging de korting als 1+1 ipv 2 voor €9,95. Toch nog even lekker extra bespaard :D
Verder heb ik afgelopen weekend van mijn vriend een thermosbeker gekregen, dus ik hoef geen koffie of thee meer te halen bij de colleges, neem het nu zelf mee vanuit huis.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 10:58

Ik wacht nog even af wat de volgende beloningen zijn, stappenteller zit me niet in de weg. Maar extra punten zit ik niet zo op te wachten. Had de vorige keer mijn kaart vol, maar er was niets in de winkel wat bruikbaar was voor mij. Dus maar even gelaten, en toen was ie verlopen. Ik kom ook niet veel bij de Etos, vaker bij het Kruidvat.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:25

Van wat ik begrepen heb komt er deze challenge niks anders hoor, gewoon 5 punten per 100.000 stappen, that's it :=