mystery1980 schreef:wasmiddel en drogisterij spullen koop ik in duitsland en frankrijk groot in, dus daar heb ik komend jaar niks meer nodig. Optimel en wereldgerechten eet/drink ik niet.
Optimel en wereld gerechten sloeg verder niet op de app

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mjetterd schreef:mystery1980 schreef:heb ook even gekeken, maar ik vind het assortiment ook te beperkt. Zocht Elk melkpoeder hebben ze niet, vervolgens teisseire siroop, hebben ze ook niet, vervolgens eieren, vlees en broccoli hebben ze ook allemaal niet. Toen hield het voor mij wel een beetje op.
Was ook mijn eerste ingeving. Maar heb uiteindelijk wasmiddel en drogisterij spullen gekocht. Hoef ik dat mooi zelf niet mee te slepen uit de winkel.
En voor de dagelijkse boodschappen net naar de supermarkt geweest.
Optimel 1+1 gratis, word hier elke dag gedronken dus even ingeslagen.
Vanaf morgen de knor wereld gerechten 1+1 gratis, die ga ik ook even op voorraad kopen.
vec schreef:In welke spermarkt is dat in de aanbieding Mjetterd?
JoyCiej007 schreef:Alwiene, wat mij betreft mag jij tot Koningin Besparen van dit topic benoemd worden![]()
Alwiene schreef:JoyCiej007 schreef:Alwiene, wat mij betreft mag jij tot Koningin Besparen van dit topic benoemd worden![]()
Ik doe mijn best![]()
Ben gewoon mega koopjesjaagster, t is mijn hobby, ach je kan denk ik slechtere hobby's hebben haha.
@Vec, als je 48% korting niet interessant vindt... ik wel haha, voor sommige dingen dan, andere kunnen nog goedkoper elders. Of bedoel je de woordkeuze interessant? Vertaal het dan maar als 'de moeite waard'
JoyCiej007 schreef:Vec; kon het niet laten, heb je uitspraak ff in dit topic gezet.
Lees vooral de opmerkingen er na
[HK] Taalbloepers 10: vol pampers zet geen soda aan de dijk