Hier ook nog druk bezig met de inrichting! Op de slaapkamer willen we graag vloerbedekking i.p.v laminaat, terwijl op de studeerkamer laminaat misschien praktischer is. Zijn hier ook mensen die twijfelde tussen vloerbedekking of laminaat boven? En wat hebben jullie dan gekozen?
Kentaro
Geplaatst: 12-08-13 20:23
Wij hebben voor zeil met laminaat look gekozen Vind het een stuk hygienischer dan vloerbedekking en warmer en zachter dan laminaat voor in de slaapkamer.
sakkia, leuke vakantie gehad?? Geen idee of ze de kastjes nog weer hebben?!
ash, spannend hoor!! Super leuk wijn kastje!!
Laatst bijgewerkt door Kentaro op 12-08-13 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Jettie
Geplaatst: 12-08-13 20:25
Leuk wijnkastje hierboven!
Elsemieke, wij hebben op de slaapkamer en de studeerkamer vloerbedekking. Vind ik toch prettiger om met blote voeten of sokken op te lopen wij hebben trouwens geen huisdieren, en als we ooit een hond krijgen, komt die waarschijnlijk niet boven. Als de ruimtes snel vies worden, is laminaat wel handiger!
Ik kom even het topic binnenvallen.... (Lees wel mee, maar nog nooit iets gepost). Maar heb een nieuwe salontafel, met glazen bovenkant en 4 vakken... Maar ben dus zo inspiratieloos wat ik daar 'in' kan maken.... Iemand ideeën? Het gaat om deze tafel http://www.boekenkastfoto.nl/kastfotos/ ... groot5.jpg
Bedankt alvast
Sammiej
Geplaatst: 12-08-13 21:36
Kom weer even binnenvallen
Ashley5760 die is mooooi! Ik zou heel graag zoiets willen hebben (had al eerder gezocht maar is hier onvindbaar ben ik bang). In de vakken zou ik zelf gaan voor lekker rustgevend zand en schelpen.
x_spekkie_x
Geplaatst: 12-08-13 21:37
Sammiej schreef:
Kom weer even binnenvallen
Ashley5760 die is mooooi! Ik zou heel graag zoiets willen hebben (had al eerder gezocht maar is hier onvindbaar ben ik bang). In de vakken zou ik zelf gaan voor lekker rustgevend zand en schelpen.
Geen Ikea in Turkije? Het is de Liatorp salontafel
Sammiej
Geplaatst: 12-08-13 21:41
Meteen naar de ikea website gerend helaas is de turkse ikea website echt dramatisch traag dus het kan nog wel even duren...
De liatorp heb ik volgens mij wel eerder bekeken alleen dacht ik dat die aan de bovenkant niet open zou kunnen.
Edit: Dom, de eerste foto die ik nu zie is het wel erg duidelijk dat je die la met 4 vakken eruit kan schuiven
Ja heerlijke vakantie gehad. Voor het eerst wezen kamperen was zo leuk dat we het volgend jaar weer gaan doen.
Krijg van dit topic wel weer zin om dingen in huis te veranderen. Maar moet eerst de verplichte schoonmaak ronde doen. Vandaag ramen gelapt, morgen keukenkasten *zucht*
Terugkomend op de vloerbedekking vraag: Waar hebben jullie (Pauline; Jettie) de vloerbedekking gehaald en bevalt het? Wat zijn do en don'ts wat vloerbedekking betreft?
Wij hebben vloerbedekking in ons huurhuis gehaald bij Kwantum in Zwolle, goed voor korte termijn, wij zijn vrij snel verhuisd dus dan is t prettig dat het niet zo duur was.
In ons koophuis hebben wij nu hoogpolig grijs/antraciete beste kwaliteit, volgens mij 3 of 4, was een cijfering voor... Stuk duurder maar gaat hopelijk ook veel langer mee. Deze komt bij Dino's in Dronten vandaan.
Je mag best langs komen om te kijken hoor:)
__PSM__
Geplaatst: 13-08-13 16:32
Wij hebben btw enkelt onze slaapkamer en de overloop gedaan, de andere kamers gebruiken we nu nog niet dus daar vinden we dan wel weer een passend kleurtje voor
Laatst bijgewerkt door __PSM__ op 13-08-13 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb je ook vloerbedekking in de hal PSM? Dat lijkt me namelijk niet heel praktisch? Bij ons komt overal laminaat te liggen, misschien bij t bed nog iets van een kleed oid maar verder niet. Die salontafel is leuk Ashley! Heb je niet iets waar je trots op bent oid wat je er in kunt leggen? Wij hebben bijv een berg medailles van t hardlopen die zou ik er in leggen.
Oh dus niet waar je t huis binnenkomt? Dat hebben m'n ouders thuis ook, die zijn alleen nodig aan nieuwe vloerbedekking toe :p Wij zijn nog aan t dubben wat voor kleur we op 1 muur in de woonkamer willen. Keuken wordt hoogglans wit met antraciet blad (iemand nog ideeën voor kleur tegels?) dus de rest van de muren wordt gewoon wit, maar we willen 1 muur een kleurtje geven. Heb een grijze bank, eettafel komt een nieuwe voor waarschijnlijk eiken oid. Dacht zelf aan een beige bruine kleur maar tot nu toe nog niet iets tegen gekomen wat me echt aansprak.
Elsemieke
Geplaatst: 13-08-13 17:13
Wij hebben het precies zoals jij hierboven beschrijft WillemYntJee, en kiezen voor grijs als kleur in de woonkamer. Daarnaast doen wij geen tegels achter de keuken maar gaan het verven met keukenverf in een knalkleur. Over de kleur zijn we nog niet uit, het kan van alles worden. Mooi bij grijs/wit/zwart is in feite alles natuurlijk!
EDIT : De woonkamer en keuken zijn trouwens een geheel. De grijze muur in de woonkamer wordt doorgetrokken in de keuken. Het keukenblok daarentegen zit weer tegen een andere muur (we hebben maar aan een kant een keukenblok). En voor deze muur waar dat blok aan zit zoeken we nog een knal kleur.
WillemYntJee
Geplaatst: 13-08-13 17:18
Grijs is inderdaad onze 2e keus! Maar ben bang dat dat niet matcht met de bank. Wij hebben inderdaad ook een open keuken in L vormige woonkamer, maar onze gekleurde muur komt in t onderste streepje van de L zeg maar en de keuken zit in t topje (goh wat een uitlegkunsten zeg..)