Momenteel heb ik een Kobo Aura H20 E-reader, maar ik overweeg om een nieuwe E-reader aan te schaffen, namelijk de Kobo Libra H20. Ik merk aan mijn huidige Kobo dat hij intussen best heel traag aan het worden is. Daarnaast lijken fysieke knoppen me prettiger.
Daarom vroeg ik mij af of er hier bokkers zijn met de Kobo Libra H20 (of eventueel een andere Kobo E-reader) en die daar zijn/haar ervaringen over wil delen met mij?
Ik heb een kobo plus abbonnement, dus ik wil wel graag weer opnieuw een kobo.
. Ook ik ben een knopfanaat. Gelukkig is er nu al heel wat meer keuze dan een paar jaar terug, toen mijn huidige pocketbook een van de weinigen was die die optie had. Ik vind de Oasis ook prachtig, maar ik lees niet zoveel boeken van amazon en ik heb geen zin om elke aankoop eerst te moeten converteren.
We zijn naar Italie verhuisd en het is hier praktisch onmogelijk om aan een Nederlandstalig boek te komen. Dus dan is een e-reader de makkelijkste oplossing. Maar help, ik weet niet waar ik moet beginnen!
herinnert me wel dat ik dat voor mijn nieuwe ereader nog moet regelen met een x aantal boeken
weer dat gekut
. Dat automatische licht is echt wel heel fijn, want ik merkte dat ik er serieus slaperiger door werd: ik ben blijkbaar gewoon midden in een hoofdstuk in slaap gevallen