Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:manzano schreef:Pas hier wel enorm mee op. Althans als koper. Je betaalt namelijk 8% overdrachtsbelasting, de bank vind het niet ok meestal en verzekering technisch is het ook soms gedoe.
Ons huis is naar een opkoper gegaan die zijn panden sowieso al verhuurd en tevens geen hypotheek nodig had.
karuna schreef:Een hoop gaan bijna verhuizen alweer.
Hier destijds ook 9 maanden in een kleine toercaravan met voortent gewoond op een camping met de aanhangwagen vol extras erbij. De koper wilde er snel in, de verkoper moest wachten op een sterk vertraagde nieuwbouw.
Chevax Nieuwe fotos, moeten jullie die weer volledig zelf betalen of neemt de makelaar een deel van de kosten op zich omdat ze zo onduidelijk waren?
Ik zag van de week een huis waarin ze het nodig vonden een design messenblok te fotograferen en tussen de fotos te zettenwaarom? Dat voegt toch gewoon niks toe?
Hier al een week aan het wachten of mijn bod geaccepteerd wordt of niet.Heb wel al gemeld inmiddels dat ik geen tijd heb om heel lang te moeten wachten op antwoord. Nou ja lang wachten op een ja ok is geen probleem, lang wachten op een nee dat doen we niet is wel een probleem. Dan zijn mogelijke kanshebbers misschien in de tussentijd verkocht en sta ik dadelijk met lege handen. Dat is ook niet tof, hoewel ik nog wel even heb. Ik heb inmiddels geen nagels meer over
Suzanne F. schreef:Chevax: heb je het nu weer uit de verkoop gehaald? Maar dat kost je toch best veel aan annuleringskosten vd makelaar en aan weer nieuwe foto’s? Ga je nu naar een andere makelaar?