Hij stond links, naast de deur, voor dat schilderij. Voor wie denkt: ruimte waar dan?

Het raam zit dus helemaal rechts en er valt heel eventjes wat ochtendzon naar binnen achter de tv. Het is dus een vrij donkere hoek. En wat kouder in de winter, want in de keuken achter de deur koelt het gerust af naar 13 graden. Deur dicht kan niet ivm de kat.
Vriendlief wil graag een monstera. Ik opzich ook, maar wel met overlevingskans. Ga geen €150-200 uitgeven als het dood gaat (wil dan wel gelijk een flink formaat).
Wil heeeeel graag nog meer plantshoppen maar moet eerst even een flinke slag slaan in potten kopen want heb nu echt achterlijk veel nog in nursery pots staan. Ziet er niet zo fancy uit maar zie er zo tegenop om met 15 terra cotta potten de trap op te moeten

als alles binnen komt heb ik wel een beetje erg veel soorten.

! Wel een beetje een slechte foto, haha. Ik zag 'm staan bij de Jumbo en ik dacht, meenemen! 
.
Als ie nu zels nog mijn huis poetst wil ik er wel over nadenken.
. Of is het een enorm grote
.
Ik heb hem al 1,5 jaar ofzo en plotseling sinds enkele maanden begint hij af te takelen, één voor één worden de bladeren geel (net zo lang tot ik het blad moet afknippen, dat het helemaal slap hangt..)